wat ga jij dit weekend doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;121348 schreef : is dit haar toevallig?
nee man, totaal niet!
v0lv0freak;121348 schreef : Anjo, hoe heet dat nummer vanaf 3:40:
zo te horen een remix van lil wayne - a milli; om preciezer te zijn:
jeffers - a milli house remix
origineel moet je ook is proberen op een beetje speakers, erg vet:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;121350 schreef : nee man, totaal niet!
He jammer, die heb ik idd niet gezien :no:
AvdAkker;121350 schreef : zo te horen een remix van lil wayne - a milli; om preciezer te zijn:
jeffers - a milli house remix
origineel moet je ook is proberen op een beetje speakers, erg vet:y:
Jow, danke :y:
als ik je nog eens op msn zie heb ik nog wel 2 liedjes... eentje zoek ik al een jaar.. Beide liedjes heb ik geen tekst van, alleen een beschrijving, dus als je die weet ben je echt goed
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Schuurtje leeggehaald, gammele stelling gesloopt, nieuwe, sterke stelling gemonteerd en weer volgepakt.
Nu weet ik weer precies wat ik heb en waar het ligt.
Gelijk maar een DLS-achterklep bevrijd voor de DLS en een DL-achterklep uitgegraven voor de GLS. Koplampen gesorteerd op H4 en duplo, scheelt een hoop zoekwerk de volgende keer.
Tot mijn volle tevredenheid kon ik concluderen dat er weinig tussenzat voor de 340/360 serie maar het voor 99% 343/345 spul is
Tot mijn volle teleurstelling kon ik concluderen dat de bumper van de GK in een ietwat benarde positie lag waardoor de "zijflappen" helaas zijn verbogen.
Gelukkig is het flexibel kunststof en zullen ze weer prima in vorm gaan zitten als je 'm monteert, maar t?ch.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;121918 schreef : Vandaag samen met Volvofiel 2 de schuur maar eens gereorganiseerd. Het was een grote puinzooi met allerlei onderdelen lukraak neergegooid.
Schuurtje leeggehaald, gammele stelling gesloopt, nieuwe, sterke stelling gemonteerd en weer volgepakt.
Nu weet ik weer precies wat ik heb en waar het ligt.
Gelijk maar een DLS-achterklep bevrijd voor de DLS en een DL-achterklep uitgegraven voor de GLS. Koplampen gesorteerd op H4 en duplo, scheelt een hoop zoekwerk de volgende keer.
Tot mijn volle tevredenheid kon ik concluderen dat er weinig tussenzat voor de 340/360 serie maar het voor 99% 343/345 spul is
Tot mijn volle teleurstelling kon ik concluderen dat de bumper van de GK in een ietwat benarde positie lag waardoor de "zijflappen" helaas zijn verbogen.
Gelukkig is het flexibel kunststof en zullen ze weer prima in vorm gaan zitten als je 'm monteert, maar t?ch.
Eventueel kun je oorsponkelijke vorm goed herstellen met de fohn/verfbrander. Oude grijze verweerde bumpers kun je ook goed herstellen door de toplaag van het plastic weer licht vloeibaar te maken. Werk best goed!
- V300 register
- Verbannen
-
goede kans dat ze vanzelf weer in model gaan staan (zolang het materiaal maar niet 'geknikt' is)