wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Hier wordt het dit weekend semi druk, vandaag rennen voor de boodschappen (veul), morgen verjaardag, maandag wat opruimen en andere kleine klusjes om het stilzitten te voorkomen. (kunnen we geen van beide, behalve als we op het forum aan het neuzen zijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vanavond party, morgen weer samen afwassen en lekker uitslapen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben vanmiddag even naar Westbroek (bij Utrecht) heen en weer gereden voor de doehetzelfgarage. Olie ververst en kijken wat er nog te redden viel aan de schijfafstelling van de secundaire. Mmm, die was wel heel gigantisch groot (veeeeeeeeel meer dan 2 mm). Dat nu weer teruggedraaid naar normale proporties, maar ik acht de kans aanwezig dat ik een setje roflex vroegtijdig naar een betere wereld heb geholpen
- J. Ruiter
- Verbannen
-
prost..:y:elpee;99133 schreef : aankomend weekend nog meer zittertal bier drinken hier in oostenrijk. en grolsch ook dat verkopen ze hier in gerlos.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;99261 schreef : Wat is dat toch met dat afwassen de hele tijd :+
Ik ben vanmiddag even naar Westbroek (bij Utrecht) heen en weer gereden voor de doehetzelfgarage. Olie ververst en kijken wat er nog te redden viel aan de schijfafstelling van de secundaire. Mmm, die was wel heel gigantisch groot (veeeeeeeeel meer dan 2 mm). Dat nu weer teruggedraaid naar normale proporties, maar ik acht de kans aanwezig dat ik een setje roflex vroegtijdig naar een betere wereld heb geholpen
Dat heet liefde! (Ik ben weer aan de man;D).
Oh die doe het zelf garage heb ik ook mijn beurtjes van de 340 rv-78-tf gedaan! Leuke lui daar he? Hoe ben je daar zo terecht gekomen?