wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
hoop dat de volvoice er is voordat ik op vakantie ben, want dan kan nl nog mee.
- V300 register
- Verbannen
-
*elandrun
*samen afwassen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
antiekeradio;97651 schreef : wat is dat nou weer voor een opmerking?
Voor liefhebbers van die auto's roept het woord 'achteruitrijrace' nog steeds zo'n soort hol gevoel op in je maag. Nutteloze vernietiging, met als mikpunt van spot een van de meest geniale uitvindingen die ooit door een nederlands bedrijf op de markt gebracht zijn. Puur dat lollige, maar o zo akelige, hollandse afkraken van alles wat boven het bollenveld uit steekt.
In de periodes voor die races werden er trouwens aantoonbaar meer dafs gestolen dan normaal. Er werden dus ook auto's gecrashd die nog lang niet rijp voor de sloop waren.
Ik vraag me echt af hoe hier op het forum gereageerd zou worden als er bij iemand een mooie 360 GLT uit zn schuur gejat werd omdat er een TV-programma is waarbij het leuk is om de ruiten eruit te slaan en hem achteruit, ondersteboven over een springschans te raggen, terwijl een of andere mongool erbij staat te roepen 'mn gras'
Not my idea of 'fun' actually....
Vroeger toen ik klein was heb ik enorm om de humor gelachen. Nu zie ik ook de ernst van de zaak in. Het is raar dat er toen al geen kamervragen over gesteld zijn. Daarom vind ik het crossen met de zeldzame 360 modellen ook niet acceptabel. Bij de cup krijg ik ook steeds meer mijn bedenkingen. Rally's voor oltimers/klassiekers zijn misschien nog het meest acceptabel.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
in een rally ben je ongeveer net zo goed af als binnen de cup, in elke rally of race sneuvelt er wel wat. m'n oude chef dee hooguit 2 rally's met een bodykit, dan mocht er weer een nieuwe op omdat de oude verrot was. versnellingsbakken, motoren etc onvoorstelbaar hoe snel dat slijt als er rally mee gereden wordt. maar het feit blijft dat er willekeurige auto's gekozen worden om mee te racen, wat de liefhebber van een auto vind boeit niet, wie het eerst komt wie het eerst maalt. dat er af en toe een voor liefhebbers zeldzame verschijning vercrosst/racet/rally't wordt, tsjah dat is niets meer dan jammer. maar in principe zijn de auto's in de cup vaak nog beter af ook, daar krijgen ze tenminste normaal onderhoud..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-