wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Er moet toch wel gezopen worden op mijn V3C lidmaatschap:D Ik ga naar oeteldonk of.. eindhoven, hoe heet eindhoven in carnavalstaal?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;46110 schreef : Ik snap ook niet dat ze niet "Stoned als een garnaal" willen worden. Dat is minder schadelijk dan die grote hoeveelheden alcohol. Maar het effect is er niet minder om.....
GHehe, was laatst in het nieuws dat een joint roken de kans op longkanker met 20x verhoogd. Ik hou het bij wat biertjes en een pakje peuken met carnaval...
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;46118 schreef : tip 1; geen bier drinken, maar gewoon iets waar je lijf wel tegen kan (heb exact hetzelfde effect met bier; eerder ziek dan zat --> wijn gaat z??r goed)
(...)
Ik heb het eens met wodka geprobeerd.
Helpt niet zo veel.
Mijn lichaam weigert gewoon alcohol voordat mijn verstand vergeten is wat er allemaal gebeurt.
- V300 register
- Verbannen
-
Oja, carnaval is niets voor mij, ik ben van de rustige kroegjes, stiekem toch wel dronken worden en daardoor 'diepgaande' gesprekken voeren.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;46137 schreef : Oja, carnaval is niets voor mij, ik ben van de rustige kroegjes, stiekem toch wel dronken worden en daardoor 'diepgaande' gesprekken voeren.
Whahaha, dan kunnen we elkaar een hand geven
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;46137 schreef : Ik kan er iets te goed tegen, de antiperistaltische bewegingen die na een avondje stevig doordrinken zouden moeten optreden weigeren dan ook altijd dienst, vaak tot grote spijt de volgende dag. Vroeger kon ik me altijd alles herinneren, maar inmiddels is daar een einde aan gekomen. M'n geheugen laat me steeds vaker in de steek. Of dat nu (al) door de leeftijd komt of de (steeds groter wordende) hoeveelheid alcohol die ik nuttig laat ik liever onbeantwoord
Oja, carnaval is niets voor mij, ik ben van de rustige kroegjes, stiekem toch wel dronken worden en daardoor 'diepgaande' gesprekken voeren.
Ik kan mezelf hier 100% in vinden.................:woops:
- V300 register
- Verbannen
-
dat wordt wat komend weekend! Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
eipmiw;46161 schreef : Ik woon inmiddels als noorderling 32 jaar in Brabant maar dat carnaval dat went nooit. Ben er dus ook niet rouwig om dat mijn crocusvakantie pas eind februari is. Hoop dat mijn buitenspiegels het overleven dit jaar.....
als je nog spiegels nodig hebt, ik heb er twee over
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
eipmiw;46161 schreef : Hoop dat mijn buitenspiegels het overleven dit jaar.....
Alarm op je 340 maken:yeah: