wat ga jij dit weekend doen?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;91832 schreef : ik ben aan het balen van het tnt post busje wat tegen mijn deur is aan gereden die open stond,uit verveling heeft die kl....ak een van mijn achterraampjes in geslagen..
Van de 343?:eek: :cry3:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;91830 schreef : Jup ik heb het 'gered'
nu alleen nog iets verzinnen op de voorstoelen..
geluk hebben en nog ergens andere uithalen (iemand met leren voorstoelen die liever sportstoeltjes heeft?)
handig met een naaimachine?
bij die stoelen van mij in de rode is het zitvlak aardig goed, maar de zijkant van de leuningen is een groot drama.
ik denk dat als je van de 4 stoelen 2 maakt je een aardig strak interieur overhoud..
het is overigens nog lang niet zover, of jij moet me "even" aan twee van deze jongens kunnen helpen: www.biesheuvel.nl/store/product/9049/chrono_road
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;91846 schreef : ja helaas de 343..
Neeee!:cry2:
Is 't een grote deuk? Ik heb hier nog een linker portier staan in de goede kleur.
Een klapraampje heb ik ook nog wel, echter die 343 had juist het chroom nog zo mooi:(
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;91856 schreef : handig met een naaimachine?
bij die stoelen van mij in de rode is het zitvlak aardig goed, maar de zijkant van de leuningen is een groot drama.
ik denk dat als je van de 4 stoelen 2 maakt je een aardig strak interieur overhoud..
het is overigens nog lang niet zover, of jij moet me "even" aan twee van deze jongens kunnen helpen: www.biesheuvel.nl/store/product/9049/chrono_road
Ow geen haast hoor! Ik wou de auto eigenlijk in Augustus meenemen naar de VROM, maar pap weet nog niet of hij dat ?berhaup gaat halen.... :no: :cry2:
Zo'n vaart loopt het dus niet
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;91846 schreef : ja helaas de 343..
Ik neem aan dat je het kenteken hebt en die :grr: aansprakelijk stelt voor vandalisme?
Wij hebben vandaag de boodschappenronde gedaan, incl een stop bij de brezan om nu de juiste accu en oliefilter mee te nemen... Tevens zijn de wagens voor de deur weer gewassen. Nu staan er dus 2 witte 780 en een blauwgroene 740 ipv een groene 78-, grijze 780 en een blauwgrijze 740...
Morgen op pad voor een verjaardag en 2 cavia's... :w00t:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de deur is aan het begin gevouwen..:cry3:..en het scherm..het chroomwerk heb ik nog wel bewaard..volvofiel;91879 schreef : Neeee!:cry2:
Is 't een grote deuk? Ik heb hier nog een linker portier staan in de goede kleur.
Een klapraampje heb ik ook nog wel, echter die 343 had juist het chroom nog zo mooi:(
- J. Ruiter
- Verbannen
-
nee,helaas geen kenteken..:flame:..huysmans;91893 schreef : Ik neem aan dat je het kenteken hebt en die :grr: aansprakelijk stelt voor vandalisme?
Wij hebben vandaag de boodschappenronde gedaan, incl een stop bij de brezan om nu de juiste accu en oliefilter mee te nemen... Tevens zijn de wagens voor de deur weer gewassen. Nu staan er dus 2 witte 780 en een blauwgroene 740 ipv een groene 78-, grijze 780 en een blauwgrijze 740...
Morgen op pad voor een verjaardag en 2 cavia's... :w00t:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;91910 schreef : de deur is aan het begin gevouwen..:cry3:..en het scherm..het chroomwerk heb ik nog wel bewaard..
Neeee, niet ook het voorscherm!!:snif:
Welke deur? Links of rechts? Als het rechts is is het balen, dat scherm was net nieuw!
Heb je een fotootje? Dan kan ik kijken of het nodig/zinvol is om de andere deur op te zoeken.