wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
p.s. ik denk dat ik volgend jaar vreemd ga ... want er wordt mij een leuke beginners Maserati aangeboden voor een niet al te hoge prijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dan mag hij waarschijnlijk als ik ermee klaar ben direct opgeladen worden voor een tripje naar de garage en de bandenboer, maar dan heb ik me in ieder geval flink vermaakt;)...maar dan nog stefan, het weekend is nog niet voorbij!
morgen ga ik de audio uit m'n auto halen, auto wassen, fototjes schieten van mn achterklep met spoiler, schuur opruimen (de volvo onderdelen dan) en alle bende wat op m'n kamer licht inventariseren en wellicht wat opruimen.
benieuwd of ik dat red in een dag:D
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;69196 schreef : ja er is maar 1 stand voor 't gaspedaal hea.. 't liefst 10 cm door de bodem heen!
Neem dat nou niet te letterlijk Anjo, bij mijn GK scheelde het niet veel of het kon echt:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Daar kunnen de meeste garages nog wel een flinke punt aan zuigen ja...slb_340;69173 schreef : Nog nooit zo'n propere werkplaats gezien.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Begin er niet aan... We kennen iemand met een Maserati... een 222. Geweldige auto.slb_340;69190 schreef : p.s. ik denk dat ik volgend jaar vreemd ga ... want er wordt mij een leuke beginners Maserati aangeboden voor een niet al te hoge prijs
Was ook een koopje, maar het onderhoud is dat duidelijk niet... :uh-uhh:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met 10.000km p/j ongeveer 3000 onderhoudskosten. T is een auto die ik al even ken gelukkig, alles is het laatste jaar al vervangen dus dat moet wel weer 4 jaar mee gaan:D