wat ga jij dit weekend doen?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb me aardig vermaakt dit weekend:D
Eerst verzameld @ Valkenburg (bij eindhoven in de buurt geloof ik:D) toen met 'n groepje van 25 ferrari's en nog een enkele SL55AMG en Aston Martin en Porsche 911 GT3 richting Peer gereden, aldaar lekker ontbeten in een luxe restaurant. Toen naar een militaire luchtmachtbasis in Belgi? gereden onder politie/leger begeleiding!
Aldaar een rondleiding gekregen, en ze hebben wat F16's laten opsteigen. Je ziet hoe dicht we er op stonden
GE WEL DIG!Toen mochten we nog ff crossen met de Ferrari's over t vliegveld, was wel leuk
Daarna naar Lochristi gereden aldaar een lunch te hebben in Michelinster restaurant Leys. Veel champi natuurlijk en heerlijk eten, was zot en lekker! Lochristi achter ons gelaten zijn we naar Gent gereden, naar de Ferrari-dealer Monza, waar we een rondleiding kregen die ?rg mooi was. Nog nooit zo'n propere werkplaats gezien.
Daarna naar LMB racing geweest die o.a. replica's maken en oude Lagonda's opknappen etc... imposant. Daarna een receptie in de AlfaCam Studio's te Kontich. Ook imponerend, weer a lot of Champiiiii
met lekkere luxe versnaperijen Daarna was het al 22.15, gelukkig reden we snel en waren we om 00.30 in Almere

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
slb_340;69173 schreef : Maar je had die 360 toch al gekocht?
Ik heb me aardig vermaakt dit weekend:D
Eerst verzameld @ Valkenburg (bij eindhoven in de buurt geloof ik:D) toen met 'n groepje van 25 ferrari's en nog een enkele SL55AMG en Aston Martin en Porsche 911 GT3 richting Peer gereden, aldaar lekker ontbeten in een luxe restaurant. Toen naar een militaire luchtmachtbasis in Belgi? gereden onder politie/leger begeleiding!
Aldaar een rondleiding gekregen, en ze hebben wat F16's laten opsteigen. Je ziet hoe dicht we er op stonden. vlak langs de rand!
GE WEL DIG!
Toen mochten we nog ff crossen met de Ferrari's over t vliegveld, was wel leuk.
Daarna naar Lochristi gereden aldaar een lunch te hebben in Michelinster restaurant Leys. Veel champi natuurlijk en heerlijk eten, was zot en lekker! Lochristi achter ons gelaten zijn we naar Gent gereden, naar de Ferrari-dealer Monza, waar we een rondleiding kregen die ?rg mooi was. Nog nooit zo'n propere werkplaats gezien.
Daarna naar LMB racing geweest die o.a. replica's maken en oude Lagonda's opknappen etc... imposant. Daarna een receptie in de AlfaCam Studio's te Kontich. Ook imponerend, weer a lot of Champiiiiimet lekkere luxe versnaperijen
. Toen nog een miniconcert van een proff. en bekend violist & pianist - oorstrelend.
Daarna was het al 22.15, gelukkig reden we snel en waren we om 00.30 in Almere
Zo'n groepje Ferrari's... allemaal van de bank!
(ja, stiekem ben ik best jaloers!!!