wat ga jij dit weekend doen?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2008 23:26 #728632 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
ik ga me helemaal lamzuipen vanaaf... jeee....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 16:36 #728661 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
Net terug van de sleuteldag, nu staat niks doen op het programma. Nou ja niks......

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 20:21 #728687 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
was het druk op de sleuteldag?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 20:23 #728688 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Heb vanmorgen mensen uit Katwijk a/d zee gehaald, met (ahum) een citroen xsara. Je moet toch wat als je ff geen auto hebt. Verder ga ik niks doen, omdat ik dus geen auto heb.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 20:26 #728689 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
nog steeds geen 340?...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 20:31 #728691 door V300 register
Eigenlijk wel, maar tegelijker tijd ook weer niet. Heb voor de tijd dat mijn glt uit de running is (Erik heegt pas over 1,5 maand tijd voor reparatie), een 340 bij hem gekocht. Alleen liep die motor niet, heeft hij er een ander blok in gelepeld, blijkt dat blok ook niet goed te zijn. Het bleek namelijk aan alle kanten water te lekken. Als het goed is (en dat hoop ik zeer), is de auto maandag of dinsdag klaar. En dan kan ik het komende weekeinde eens bekijken wat ik eigenlijk gekocht heb. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe de auto eruit ziet. Hoogstwaarschijnlijk zien de bezoekers van de vkb hem zaterdag of zondag wel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 21:17 #728695 door V300 register
Maar je had die 360 toch al gekocht?

Ik heb me aardig vermaakt dit weekend:D

Eerst verzameld @ Valkenburg (bij eindhoven in de buurt geloof ik:D) toen met 'n groepje van 25 ferrari's en nog een enkele SL55AMG en Aston Martin en Porsche 911 GT3 richting Peer gereden, aldaar lekker ontbeten in een luxe restaurant. Toen naar een militaire luchtmachtbasis in Belgi? gereden onder politie/leger begeleiding!

Aldaar een rondleiding gekregen, en ze hebben wat F16's laten opsteigen. Je ziet hoe dicht we er op stonden :). vlak langs de rand! :D GE WEL DIG!

Toen mochten we nog ff crossen met de Ferrari's over t vliegveld, was wel leuk :).

Daarna naar Lochristi gereden aldaar een lunch te hebben in Michelinster restaurant Leys. Veel champi natuurlijk en heerlijk eten, was zot en lekker! Lochristi achter ons gelaten zijn we naar Gent gereden, naar de Ferrari-dealer Monza, waar we een rondleiding kregen die ?rg mooi was. Nog nooit zo'n propere werkplaats gezien.

Daarna naar LMB racing geweest die o.a. replica's maken en oude Lagonda's opknappen etc... imposant. Daarna een receptie in de AlfaCam Studio's te Kontich. Ook imponerend, weer a lot of Champiiiii :D met lekkere luxe versnaperijen :). Toen nog een miniconcert van een proff. en bekend violist & pianist - oorstrelend.

Daarna was het al 22.15, gelukkig reden we snel en waren we om 00.30 in Almere :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 21:26 #728697 door V300 register
Ik heb die 360 ook gekocht, maar er moet aan gelast worden, en Erik heeft pas half oktober tijd. en om die tijd te overbruggen heb ik bij Erik een 340 gekocht. Die auto word weer verkocht als de 360 klaar is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2008 21:56 #728705 door V300 register
Ook deze foto's wilde ik jullie niet onthouden... (ik weet het, jullie zijn volvo liefhebbers maar.....)

Let vooral op de auto op het 2e plaatje hieronder :)

Als je nog een paar miljoen euro hebt, dan kan je 'm misschien kopen:D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 21:56 #728706 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?

slb_340;69173 schreef : Maar je had die 360 toch al gekocht?

Ik heb me aardig vermaakt dit weekend:D

Eerst verzameld @ Valkenburg (bij eindhoven in de buurt geloof ik:D) toen met 'n groepje van 25 ferrari's en nog een enkele SL55AMG en Aston Martin en Porsche 911 GT3 richting Peer gereden, aldaar lekker ontbeten in een luxe restaurant. Toen naar een militaire luchtmachtbasis in Belgi? gereden onder politie/leger begeleiding!

Aldaar een rondleiding gekregen, en ze hebben wat F16's laten opsteigen. Je ziet hoe dicht we er op stonden :). vlak langs de rand! :D GE WEL DIG!

Toen mochten we nog ff crossen met de Ferrari's over t vliegveld, was wel leuk :).

Daarna naar Lochristi gereden aldaar een lunch te hebben in Michelinster restaurant Leys. Veel champi natuurlijk en heerlijk eten, was zot en lekker! Lochristi achter ons gelaten zijn we naar Gent gereden, naar de Ferrari-dealer Monza, waar we een rondleiding kregen die ?rg mooi was. Nog nooit zo'n propere werkplaats gezien.

Daarna naar LMB racing geweest die o.a. replica's maken en oude Lagonda's opknappen etc... imposant. Daarna een receptie in de AlfaCam Studio's te Kontich. Ook imponerend, weer a lot of Champiiiii :D met lekkere luxe versnaperijen :). Toen nog een miniconcert van een proff. en bekend violist & pianist - oorstrelend.

Daarna was het al 22.15, gelukkig reden we snel en waren we om 00.30 in Almere :D

Zo'n groepje Ferrari's... allemaal van de bank! :mad:

(ja, stiekem ben ik best jaloers!!!;))

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC