anti 300

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:02 #685873 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anti 300
Inmiddels heb ik aangifte gedaan via internet. Ik ben zeer benieuwd of er een reactie komt.

Het idee van een nachtmeeting in die straat zie ik wel zitten!

Overigens heb ik al vier keer spiegels vervangen, ook van de grijze. Maar dan kan je nog rijden. Zonder ruitenwisser aan de bestuurderskant, met deze regen, is echt onmogelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:13 #685883 door V300 register
haha geef maar een keer een belletje of een pb'tje jean luc, ik kom wel meekijken.

btw vandaag nog niet bij rima geweest.
ik was van plan morgen ff naar de sloop te gaan, nieuwe knopje halen voor m'n lende steun

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:19 #685885 door V300 register
Conrad, als jij twee ruitenwisser kan regelen, dan zou ik je bedanken met een ritje in een van mijn 360's naar keuze. Wedden dat het woord Laguna of Leon dan van je harde schijf gewist wordt!!!

Ik heb alleen de wisserhouders nodig, zowel een van de bestuurderskant als van de bijrijderskant. Het zou leuk zijn als die van de bestuurderskant dat extra 'flapje' heeft, want dat hoort op een 360.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:24 #685888 door V300 register
ik zal ff kijken,
dus gewoon de armpjes waarop de wisser gemonteerd wordt.

moet te doen zijn.

en laguna denk ik niet meer aan ;)
Leon staat nog steeds op de verlanglijst, vanmiddag een ibiza gereden van een handelaar... wat een ellende opties was het een prachtige auto, geen krasje binnen en buiten, alleen als je reed kwam de geur van smeulende elektronica je tegemoet. en de uitlaat rammelde aan alle kanten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:34 #685892 door V300 register
Ik ga toch even reageren op deze topic. Ooit mij wagen in een heel nette wijk neergezet. Hier in Doorn zijn heel nette wijken. Het was omdat ik niet door kon rijden i.v.m. paaltjes of zo iets.
In zo'n nette wijk letten de mensen veel meer op hetgeen er buiten hun huis gebeurd. En zo waar had ik binnen no time een ge?rgerd briefje onder mijn ruitenwisser. In heel nette wijken wonen heel nette mensen die in tegenstelling tot gewone wijken letten op hun omgeving. Omdat hun koophuis deel uitmaakt van die omgeving.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:42 #685896 door V300 register
De Van Beethovenstraat in Nijmegen Oost is een nette straat in een goede buurt. Ik was heel erg blij geweest als iemand een briefje achter mijn ruitenwisser had gedaan, in plaats van dingen af te breken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 21:59 #685899 door V300 register

Markvictor;37258 schreef : Haha ik zie het al helemaal zitten en dan met 3 340 op zo,n man af komen scheuren die daar net de ruitenwisser aan het bewerken is... Ben benieuwd hoe die dan opkijkt... Staat hij daar met zn ruitenwisser en wij met 3 aandrijassen van een 340 kijken wie de meeste klappen krijgt...

Hohohohoho. Geen dingen roepen waar je niet achter staat.

Gewoon een aanbelrondje doen bij mensen in de straat of ze wat gezien hebben. Totdat je de persoon aantreft die woest vertelt dat hij je ruitenwissers heeft gemold en dat je onderhand toch door zou moeten krijgen dat je die gore rotkeet ergens anders neer moet zetten.

Waarna je de volgende morgen de taperecorder bij de politie inlevert. :D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 22:15 #685902 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic anti 300

lucluc;37273 schreef : Het zou leuk zijn als die van de bestuurderskant dat extra 'flapje' heeft, want dat hoort op een 360.

Volgens mij noemen ze dat een spoiler;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 23:00 #685913 door V300 register

Doeke Dobma;37291 schreef : Volgens mij noemen ze dat een spoiler;)

Gaaf! Nog een spoiler d'r bij! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2007 00:33 #685924 door V300 register
Een nette wijk op zich zegt niks. Ik woon namelijk in zo'n keurige wijk, zeker voor Osse begrippen :) De vraag is, wie komt er door heen?
Ik woon in een keurige straat, maar helaas wel de kortste route voor veel uitgaan-publiek. Dat is dus de auto wegzetten op zaterdagnacht (geleerd na 3 kapot getrapte spiegels, 3 lekgeprikte banden en 1 keer brand).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC