anti 300
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn plan is om de grijze te gaan stallen. Ik had hem te koop gezet, maar aangezien niemand reageert (behalve Francois die mij bevolen heeft hem te houden), moet hij maar blijven. Ik blijf naar alle waarschijnlijkheid ook niet lang meer in het centrum wonen.
Pistonpen paultje;37000 schreef : Pb voor meer info
Aldus geschied.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;37062 schreef : Mijn plan is om de grijze te gaan stallen. Ik had hem te koop gezet, maar aangezien niemand reageert (behalve Francois die mij bevolen heeft hem te houden), moet hij maar blijven. Ik blijf naar alle waarschijnlijkheid ook niet lang meer in het centrum wonen.
De Olle Grieze verkopen?!?!?! :eek::wtf::wtf2::hmmz::confused::snif::no_comment::S Is dat ?cht je plan geweest? :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Dutchie;37085 schreef : Ik denk dat iedereen medelijden met je heeft, en dat iedereen wel begrijpt dat ze hem niet van je moeten kopen omdat je er spijt van krijgt
Zo is het maar net;)
- V300 register
- Verbannen
-
Maar het hoeft helemaal niks met die 340 te maken te hebben. Mijn neef woonde in een flat in de zelfde straat aan de andere kant stonden koop huizen. Als bewoners van de flat hem dan voor de koophuizen zetten werden ze verast met een kras op de moterkap ed.
Aangezien die flat hoog is heeft iemand van die flat zijn camara op de autoos geplaats, en na 5 dagen was het goed te zien dat die beste man van huis nummer 1 met een schroevendraaier (in luttele seconde) even een auto onderhande nam. Resultaat, aangifte bewezen en schade moest via regeling terug betaald worden. (zoiets zou je niet verwachten in nl he, eerder zoiets van opnamens op die manier zijn illigaal dus geen geldig bewijs) viel weer mee...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt bepaalde wijken waar ik nog niet eens een fiets zou neerzetten :humor: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.