Volvo 300 Hyves
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2010 20:57 #826913
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 300 Hyves
Volgens mij is er een verband tussen (jeugdige) 300-rijders en pc's/mobiele telefonie etc.
Ik heb 5 jaar lang m'n eerste mobiel gehad (gekregen van m'n ouders omdat ze wilden dat ik bereikbaar was), heb nu een andere gekregen (oude van m'n moeder). Zit zelfs een camera op :+
Ik gebruik niet meer dan 15 euro beltegoed per jaar en heb 'm haast nooit bij me, laat staan aan. Msn zit ik bijna nooit op, en met een pc kan ik ook niet veel :humor:
Ach... er zijn belangrijkere dingen in het leven
Ik heb 5 jaar lang m'n eerste mobiel gehad (gekregen van m'n ouders omdat ze wilden dat ik bereikbaar was), heb nu een andere gekregen (oude van m'n moeder). Zit zelfs een camera op :+
Ik gebruik niet meer dan 15 euro beltegoed per jaar en heb 'm haast nooit bij me, laat staan aan. Msn zit ik bijna nooit op, en met een pc kan ik ook niet veel :humor:
Ach... er zijn belangrijkere dingen in het leven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-04-2010 21:40 #826916
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 300 Hyves
MSN is zoooooo 2005
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
14-04-2010 22:10 #826926
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 300 Hyves
Wat is er nu dan?
Ik heb MSN altijd aanstaan, maar ben vaak offline weergeven. En als ik online ben, heb ik meestal nog geen gesrpek... MSN was idd ooit eens in de tiener jaren
Ik heb MSN altijd aanstaan, maar ben vaak offline weergeven. En als ik online ben, heb ik meestal nog geen gesrpek... MSN was idd ooit eens in de tiener jaren
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-04-2010 22:16 #826927
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Volvo 300 Hyves
dan computer jij erg raar zeg..:humor:Lucluc;141015 schreef : Mee eens, ik zit al genoeg achter een beeldscherm.
Moderators: Mark Smeets