wat moet ik doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Een mooie gelegenheid om van de transhit af te komen www.autobedrijfrutten.nl/index.php?id=12...tail&kenteken=RLDD35 Dit is dus bij de dealer waar wij al meer dan 20 jaar onze volvo`s kopen.
k ga morgen echt gelijk om 9 uur bellen met Harm Rutten.
Ik weet dat dit trouwens niet echt bij "interessante advertentie" thuis hoort maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
Sorry voor degenen die zich hier aan ergeren maar ik ben echt helemaal van slag :woops:.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Hier staat het volgens mij ook goed, je hebt toch een interessante advertentie gezien? Mag ook gewoon in het V3C-caf?, daar mag bijna alles :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Toeval maar heb vandaag bij restaurant de van der Valk in Cuijk nog naar een 960 staan te kijken.
Dit kan geen toeval zijn:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik krijg het gevoel dat deze zowel hier als in het cafe niet op zijn plaats is...
Toon, laat het even weten als deze naar de Showroom verplaatst mag worden! :humor:
Tenzij het natuurlijk weer kansloos offtopic gaat, dan schoppen we de zooi alsnog door de deur heen richting Clubbar.
Succes, en post ff foto's alsie op de oprit staat!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Snel zijn! Bij de V700V is hij ook al gespot en er is al iemand wezen kijken!
www.volvo700vereniging.nl/?q=node/11843
jgootzen op het Volvo 700 Forum schreef : ... donderdag bij Rutten geweest. De auto stond bij het poetsbedrijf en zou van daar naar de spuiterij gaan om de voor- en achterbumper te spuiten. Voor de vraagprijs van 6.000 euro zit er geen garantie op. Letterlijke uitspraak van de verkoper: dan zou hij 10.000 euro moeten kosten. Met 307.000 kilometers is-t-ie dus stevig geprijsd.
Ik krijg een telefoontje zodra de V90 weer te bezichtigen is. Hopelijk werken ze een beetje door!
- V300 register
- Verbannen
-
MAAR er staat ook een mooie 850 die de maandlasten wat draaglijker maakt.
En deze heeft een stuk minder km`s (50000) dus lijktme dat wat aantrekl.Ik heb afgesproken er een paar dagen over na te denken want het is toch een heel bedrag zo in een keer.
Wat die garantie betreft dat klopt niet want ik krijg gewoon 3 maanden op beide auto`s.En ik weet zeker als er na een maand of 8 wat aankomt ze het ook netjes regelen dit is een zeer betrouwbaar adres.
We komen er al 20 jaar en zijn er altijd goed uitgekomen als er iets aan een auto mis is.
Wel bedankt voor de info trouwens Jeroen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
mijn hart gaat naar de v90 maar ja ..................
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-