Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 19:24 #873976
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik haal hem niet weg, maar helemaal volgens de regels is het niet...:
Niet adverteren en niet naar eigen advertenties linken...
Niet adverteren en niet naar eigen advertenties linken...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2011 22:32 #874002
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik denk dat er meerdere personen zijn die Jelle dezelfde of een andere oplossing kunnen aanbieden. Het is dus niet eerlijk als het aanbod van Jos V. wel op het forum mag (hoe goed bedoeld dat ook is!), terwijl anderen zich aan de regels hebben gehouden. Het is netter en eerlijker als we deze regel consequent hanteren. Misschien een beetje mierenneukerig, maar volgens mij kan dat geen kwaad op fora.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2011 00:27 #874012
door V300 register
Gasten, kom op nou! serieus, ik ben een man van regels en me daaraan houden. Regels zijn er tenslotte niks voor niks.
Mierenneukerij is het wel, het gebeurd zo vaak hier dat iemand een auto sloopt, of iets aanbied. Diegene die dan als eerste reageert krijgt het doorgaans dan ook (mits het voor een vast bedrag is). Iedereen weet dat erik wel 10 van dit soort radiateurs heeft liggen. Ik ben er ook echt niet op uit om winst te maken op onderdelen ofzo.
Maar ik ben nu ook een regel aan het overtreden, namelijk offtopic gaan :+
Mierenneukerij is het wel, het gebeurd zo vaak hier dat iemand een auto sloopt, of iets aanbied. Diegene die dan als eerste reageert krijgt het doorgaans dan ook (mits het voor een vast bedrag is). Iedereen weet dat erik wel 10 van dit soort radiateurs heeft liggen. Ik ben er ook echt niet op uit om winst te maken op onderdelen ofzo.
Maar ik ben nu ook een regel aan het overtreden, namelijk offtopic gaan :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2011 01:03 #874013
door V300 register
Hehe. Ik zal er streng op toezien dat dit allemaal in ons draadje zonder onderwerp komt 
Soms glipt er een verkapte advertentie doorheen, dat is helemaal niet zo erg, dat klopt, maar proberen consequent hierin te zijn is beter vind ik, gewoon om 'gezeur' te voorkomen. Ik wilde daarom ook meer het argument uitleggen waarom het legitiem is als een mod dit weghaalt. Betekent niet dat het altijd strak gebeurt, gewoon omdat de mods niet alles kunnen zien. Zie dit als een tussentijdse opfrisbeurt/signaal naar iedereen, ofzo...niet teveel druk om maken. Het klinkt vaak ook zo streng via een forum. Was niet de bedoeling.
Sloopredders voor krat bier/minder dan 100 euro hebben we topic voor. Dat mag. Gratis spullen als het anders de schredder ingaat vind ik persoonlijk ook wat anders. Maar goed, ik ben niet de enige mod, dus een 2nd opinion is er altijd.

Soms glipt er een verkapte advertentie doorheen, dat is helemaal niet zo erg, dat klopt, maar proberen consequent hierin te zijn is beter vind ik, gewoon om 'gezeur' te voorkomen. Ik wilde daarom ook meer het argument uitleggen waarom het legitiem is als een mod dit weghaalt. Betekent niet dat het altijd strak gebeurt, gewoon omdat de mods niet alles kunnen zien. Zie dit als een tussentijdse opfrisbeurt/signaal naar iedereen, ofzo...niet teveel druk om maken. Het klinkt vaak ook zo streng via een forum. Was niet de bedoeling.
Sloopredders voor krat bier/minder dan 100 euro hebben we topic voor. Dat mag. Gratis spullen als het anders de schredder ingaat vind ik persoonlijk ook wat anders. Maar goed, ik ben niet de enige mod, dus een 2nd opinion is er altijd.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 08:43 #874015
door Jeroen van Bodegom
Ik val niet op mieren... :+
Het front der modderators trekt gelukkig 1 lijn.
Het front der modderators trekt gelukkig 1 lijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2011 13:48 #874034
door V300 register
Moddereters blijven het!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2011 00:38 #874179
door V300 register
Nee ik bedoel van JL, naja laat maar ik haal het ook wel weg:)
[mod]refereert aan deze post , of dit een advertentie is...
(corrigeer me als ik het verkeerd heb begrepen)[/mod]
[mod]refereert aan deze post , of dit een advertentie is...
(corrigeer me als ik het verkeerd heb begrepen)[/mod]
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-05-2011 00:52 #874180
door V300 register
Hm, ok? discussiepunt gevonden
Maar ik vind dit toch meer advies inwinnen (tips van clubleden over (andere) adresjes) dan een gevraagd advertentie. Ik verwacht niet dat er veel professionele plaatwerkers op de advertentierubriek van de V3C kijken. Maar je kunt erover discussi?ren inderdaad. Misschien heeft een andere mod een betere kijk op deze kwestie.
edit: ik ben voor een open discussie hierover, zoals je merkt.
Maar ik vind dit toch meer advies inwinnen (tips van clubleden over (andere) adresjes) dan een gevraagd advertentie. Ik verwacht niet dat er veel professionele plaatwerkers op de advertentierubriek van de V3C kijken. Maar je kunt erover discussi?ren inderdaad. Misschien heeft een andere mod een betere kijk op deze kwestie.edit: ik ben voor een open discussie hierover, zoals je merkt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2011 09:50 #874187
door Jeroen van Bodegom
Lijkt me idd geen expliciete gevraagd advertentie...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2011 11:44 #874447
door V300 register
Ik had met de leen-360 steeds dat ik mijn elleboog stootte tegen de lendesteunverstelknop als ik moest schakelen. Wie heeft daar nog meer last van? Bij m'n huidige daily is die knop afgebroken, maar bijvoorbeeld mijn witte 360 heeft die knop ook, maar daarvan kan ik me niet herinneren dat ik er tegen aan heb gestoten. Gek he?
Moderators: Mark Smeets