Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niels;174495 schreef : Los van eventuele conspiracies is 'de kop van Bin Laden' natuurlijk niets meer dan een schamele trofee; als Al-Qaida als netwerk zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, is het wegvallen van de leider geen belemmering voor het voortbestaan.
Daar gaat het niet zozeer om denk ik.
Als je je bedenkt dat Obama de laatste tijd aan populariteit heeft ingeboet, is dit natuurlijk een enorme boost voor zijn imago en een leuke "anekdote" op zijn CV. Dit is een signaal dat Amerika nog steeds Amerika is; ze krijgen de meest gezochte terrorist te pakken.
Stemmenmaximalisatie, daar gaat het om. En Obama heeft nu een heel gevoelige snaar geraakt!
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Het mooiste van alles vindt ik nog dat ze elk uur op de radio vermelden dat er vergeldingsacties komen.....
We zullen wel zien wat er allemaal nog gaat komen.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;174690 schreef : Mwa, geld is ook niet alles. Ik zal jullie vast waarschuwen als je met iemand in zee gaat die jouw auto voor flink wat geld roestvrij gaat maken. Begin er dan maar zelf aan, dan heb je je auto tenminste nog om in te rijden.
M'n pa vertelde al dat ie je tegenkwam in de Tweede Walstraat, en dat je niet blij was :hmmz:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;174690 schreef : Mwa, geld is ook niet alles. Ik zal jullie vast waarschuwen als je met iemand in zee gaat die jouw auto voor flink wat geld roestvrij gaat maken. Begin er dan maar zelf aan, dan heb je je auto tenminste nog om in te rijden.
Heb je die auto nou nog steeds niet terug? Nu snap ik waarom die deurgreeprubbers geen haast hebben
- V300 register
- Verbannen
-