Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
We proberen met zn allen hier de 343/345 en alle 340's te redden en dan ga je zo'n jongen aanmoedigen zn auto weg te doen voor een 84-er?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
"Zo. Die dingen zie je niet vaak meer! Alleen zit er wel een klein deukje in!":humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;55047 schreef : Tja, zo iemand zie je ook bij Golfreklame. Ze zijn gewoon stikjalours.....
Whaha, dat is inderdaad een geniale reclame zeg! Heel herkenbaar! :humor:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Masturberende conductrice entertaint reizigers
Gevallen van microfoons die abusievelijk blijven aanstaan terwijl de persoon in kwestie net uitspraken doet die niet voor eenieders oor bestemd zijn, komen wel eens vaker voor.
Vraag het maar aan President Bush die zich na een persconferentie minachtend uitlaat over een aanwezige journalist en domweg niet doorheeft dat de verbouwereerde persmeute zijn beledigingen kan afluisteren.
Wat een Nederlandse treinconductrice echter meemaakte is zoniet nog g?nanter. De spoorbediende dacht even een beetje tijd voor zichzelf te hebben en wilde die ook nuttig besteden. De vrouw trok zich in haar cabine terug en had even behoefte aan een bevredigend intermezzo. In al haar opwinding vergat de hevig kreunende dame echter haar luidspreker af te zetten, waardoor de hele trein kon meegenieten van haar plezierig tussendoortje. Dat deden alleszins deze jongens volop. Ze namen de kreunpartij op, zodat ze dit hilarische evenement nog eens opnieuw kunnen beleven.
Voor de liefhebber hier de opnames:
www.youtube.com/v/0C5HnBFFmtg&hl=nl '>
K vraag me af of ze dat hokje ooit nog uit is gekomen/durven komen.
Btw; Ik heb een nieuwe baan! Na bij Audi Jr. verkoper A-selectie te zijn geweest mag ik nu aan de gang als Verkoper bij een Chrysler/Jeep/Dodge dealer hier in de buurt!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;55071 schreef : Ik kwam zonet een bericht tegen wat ik jullie niet kon onthouden!
Masturberende conductrice entertaint reizigers
Gevallen van microfoons die abusievelijk blijven aanstaan terwijl de persoon in kwestie net uitspraken doet die niet voor eenieders oor bestemd zijn, komen wel eens vaker voor.
Vraag het maar aan President Bush die zich na een persconferentie minachtend uitlaat over een aanwezige journalist en domweg niet doorheeft dat de verbouwereerde persmeute zijn beledigingen kan afluisteren.
Wat een Nederlandse treinconductrice echter meemaakte is zoniet nog g?nanter. De spoorbediende dacht even een beetje tijd voor zichzelf te hebben en wilde die ook nuttig besteden. De vrouw trok zich in haar cabine terug en had even behoefte aan een bevredigend intermezzo. In al haar opwinding vergat de hevig kreunende dame echter haar luidspreker af te zetten, waardoor de hele trein kon meegenieten van haar plezierig tussendoortje. Dat deden alleszins deze jongens volop. Ze namen de kreunpartij op, zodat ze dit hilarische evenement nog eens opnieuw kunnen beleven.
Voor de liefhebber hier de opnames:
[youtube]0C5HnBFFmtg&hl[/youtube]
LOL
En niemand die op het idee kwam om aan te kloppen: "Mevrouw, hulp nodig? Ik ben wel vrijwilliger!":humor: