Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wel mee oppassen Marcel(en ieder ander eigenlijk)Vermilion;171870 schreef : voor een lidmaatschap los ik dat zo op :+
hoe meer je voor liefdadigheid/schijntjes doet hoe meer je er later spijt van hebt als je voor elk wissewasje gebeld wordt en dan geklaag te horen krijgt als het wat geld gaat kosten. ja inderdaad, been there; done that, got the f*cking t-shirt and it won't happen to me again.. en geloof me, na een tijdje wordt je er helemaal gek van.
liever gewoon een normaal uurloon vragen en ernaast evt vaste bedragen voor diagnose of routineklussen, liefst van tevoren afspreken via de tel of mail. weten beide partijen waar ze aan toe zijn en je staat nooit voor de kat z'n kut te sleutelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hem geen prijs genoemd ofzo, heb hem nu gevraagd naar voor/achteras en gezegd wat het zou kunnen zijn
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Na twee jaar zoeken, rondmailen, dealers/oud-dealers langsgaan, lijntjes uit te hebben gezet, twee keer de VKB te hebben afgestruind, heb ik dan EINDELIJK een nieuwe, blanco contactsleutel gevonden!
Dit was toch wel een van de onderdelen waar ik het langst naar heb gezocht, ik stond zelfs al op het punt om een ander contactslot in te bouwen waar w?l een originele sleutel bij zat :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar Joost is dat niet een te "nieuwe" sleutel voor je 345? Weet niet of jij het halfronde model nog hoort te hebben bij je 345?
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je aanwinst!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
volvofiel;171950 schreef : Nee, dit is het oude model, dat niet meer leverbaar is bij Volvo. De halfronde is voor de tankdop
Kijk aan mooi. Sleutels 300 met Volvo opschrift zijn ?berhaupt niet meer leverbaar. Je kunt nog wel sleutels op code bestellen maar dan komt hij zonder Volvo opschrift.