Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2011 19:53 #868604 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Dat gedeelte wordt nu wel 120(althans dat is het plan) ik rij het stuk best vaak. Maar inderdaad NIEMAND houd zich eraan indd. Ik rij er ook wel vies te hard.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-03-2011 20:35 #868610 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja dat is typisch he, een weg aanleggen die uitnodigt tot 'doorrijden' en er dan een traject controle aanleggen......

Hier in Deventer ook, de enige weg die dubbel baans is, gescheiden fietspaden en op elke kruising verkeerslichten is meteen de enige weg waar regelmatig zo'n camera in een kliko naar je staat te grijnzen met zo'n vuile grimas....

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2011 21:20 #868615 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik snap nog steeds niet dat ze de A1 tussen Deventer en de Lutte nog steeds geen 130 km/u van maken. wel heel veel andere snelwegen waar het dagelijks vast staat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2011 21:31 #868618 door V300 register
En het stuk voor Utrecht waar je maar 90 mag...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2011 21:32 #868619 door V300 register
Trouwens, het stuk na De Lutte in Duitsland was altijd ook maar 100 tot aan Schuttorf. Is dat nog zo?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2011 21:50 #868627 door V300 register
Ik zag idd net een nieuw bord langs de A2 hangen: 90 + controle. Echt niet te harden zo langzaam als dat is. Als die tunnel open gaat wordt het al helemaal zo'n racebaan. Ik rij er ook vaak en idd niemand houdt zich aan de snelheid, want dat is ook helemaal niet nodig. Dikke geluidswand, landtunnel 'tegen' vervuiling in de stad, etc. Gewoon (iig verderop) weer 120 maken.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2011 21:59 #868629 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D

Krekkelens;171824 schreef : Trouwens, het stuk na De Lutte in Duitsland was altijd ook maar 100 tot aan Schuttorf. Is dat nog zo?

Dat is nog altijd zo ivm de grensovergang. En daarnaast zijn ze al geruime tijd aan de Duitse zijde bezig met het wegdek te vervangen. van DDR-weg naar echte Duitse snelweg

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-03-2011 23:31 #868637 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Zeg dat wel Laurens, is me toch een gehobbel daar, je durft uit lijfs en auto-onderstel behoud daar al niet harder dan 100.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2011 23:51 #868639 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

Wouter76;171815 schreef : Ja dat is typisch he, een weg aanleggen die uitnodigt tot 'doorrijden' en er dan een traject controle aanleggen......

Hier in Deventer ook, de enige weg die dubbel baans is, gescheiden fietspaden en op elke kruising verkeerslichten is meteen de enige weg waar regelmatig zo'n camera in een kliko naar je staat te grijnzen met zo'n vuile grimas....

De Holterweg? Daar rij ik standaard (niet expres) te hard, maar heb nog nooit een boete gekregen... :D

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2011 00:22 #868641 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Het is niet altijd het geluid dat het overlast geeft, maar fijnstof is ook een probleem in de steden. Echter denk ik eerder dat die snelheids limiet is ingesteld voor een positieve doorstroming van het verkeer. Bij een hogere snelheid is er ook kans op meer abrupte acties en dat vertraagd dan weer. Een lagere snelheid kan dan ivm de hoeveelheid verkeer een betere doorstroming op leveren.
Flitsen op de autobahn blijf ik nog steeds geldklopperij vinden, ga dan ergens staan waar je de verkeersveiligheid wel degelijk verhoogd. Vanochtend zag ik alweer een groepje fietsers die schrok van de snelheid waarmee een automobilist het zebrapad naderde...

Moderators: Mark Smeets