Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Hier in Deventer ook, de enige weg die dubbel baans is, gescheiden fietspaden en op elke kruising verkeerslichten is meteen de enige weg waar regelmatig zo'n camera in een kliko naar je staat te grijnzen met zo'n vuile grimas....
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Krekkelens;171824 schreef : Trouwens, het stuk na De Lutte in Duitsland was altijd ook maar 100 tot aan Schuttorf. Is dat nog zo?
Dat is nog altijd zo ivm de grensovergang. En daarnaast zijn ze al geruime tijd aan de Duitse zijde bezig met het wegdek te vervangen. van DDR-weg naar echte Duitse snelweg
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De Holterweg? Daar rij ik standaard (niet expres) te hard, maar heb nog nooit een boete gekregen...Wouter76;171815 schreef : Ja dat is typisch he, een weg aanleggen die uitnodigt tot 'doorrijden' en er dan een traject controle aanleggen......
Hier in Deventer ook, de enige weg die dubbel baans is, gescheiden fietspaden en op elke kruising verkeerslichten is meteen de enige weg waar regelmatig zo'n camera in een kliko naar je staat te grijnzen met zo'n vuile grimas....
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Flitsen op de autobahn blijf ik nog steeds geldklopperij vinden, ga dan ergens staan waar je de verkeersveiligheid wel degelijk verhoogd. Vanochtend zag ik alweer een groepje fietsers die schrok van de snelheid waarmee een automobilist het zebrapad naderde...