Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 14:30 #866124 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Die motorkap op een 1400 zetten is inderdaad "d? jaren '80 accessoire-manier" om te bluffen met je 343/345 :D

Vroeger zou de doorsnee Opel-rijder er bang van geworden zijn... mijn vader heeft me wel eens verteld dat hij in 1990 eens is ingehaald door een 343GLS die zo'n 170 km/h reed (z'n collega zat erin) en dat de stukken uit de uitlaat kwamen vliegen :D
Die hield 'ie dus echt niet bij met z'n Toyota Corolla....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
23-02-2011 19:14 #866138 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Deze foto kwam ik tegen op het 850 forum, typisch gevalletje: HUH?? :crazy2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 19:44 #866141 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Hulpvaardige mensen zijn het toch, die 300-rijders... of in elk geval goeie in-sc?ne-zetters :+

Ook zoiets mafs, maar dan van een andere categorie.

Ik spoedde mij vrijdag naar het gemeentehuis met een verse boevenprent (mijn voorraadje pasfoto's was zoek, het zal niet) om mijn diezelfde middag gehaalde rijvaardigheidsbewijs voor de motor te verzilveren. Grappig genoeg is de administratie daarvoor wel helemaal gestroomlijnd - je krijgt geen papieren bewijsjes meer mee om in te leveren bij de gemeente, het wordt op de overheidsservert opgeslagen - maar duurt het daadwerkelijk aanmaken van je rijbewijs ineens een week. Dat wist ik wel, maar zevenenhalf jaar geleden was het veel leuker: gelijk na thuiskomst naar burgerzaken racen om dat roze vodje te laten maken, wat de ambtenaar van dienst ter plekke voor je regelde. Nu stuurt de gemeente slechts een aanvraag naar de RDW die dan die pasjes perst. En dat duurt dus ongeveer vijf werkdagen. Het zou er dus uiterlijk de vrijdag erna zijn, of anders woensdagavond. Gelukkig werken ze snel dus heb ik dat roze ding net opgehaald. Joepie!

Maar nu komt de crux. Je kan voor dit soort documenten een spoedaanvraag doen. Daarover werd ik terloops ingelicht bij mijn aanvraag, dus heb ik mij uit nieuwsgierigheid laten informeren welk voordeel dat brengt en tegen welke prijs. Welnu, ik zou bij elkaar twee keer zoveel voor dat rijbewijs betalen om het 'waarschijnlijk op dinsdag of misschien woensdag' binnen te hebben, omdat de pasjespers net als de man die hem bedient ook niet in het weekend werkt. Nettowinst voor die extra dosh is dus ??n dag, met een beetje pech helemaal niks. WTF.

Je oude vod wordt overigens onherroepelijk vernietigd, dus je kunt het niet aan de sentimentalia toevoegen zoals je ouwe gatenkaaspaspoort :|

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 20:01 #866142 door V300 register
Heb vandaag een Toyota Prius sedan zien rijden.... mijn ogen doen nog steeds ongelofelijk veel pijn! auauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauaua

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 21:11 #866147 door V300 register

Lucluc;169271 schreef : Heb vandaag een Toyota Prius sedan zien rijden.... mijn ogen doen nog steeds ongelofelijk veel pijn! auauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauaua

Dat je het alleen al hebt kunnen aanzien vind ik al knap:yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 21:41 #866150 door V300 register

Lucluc;169271 schreef : Heb vandaag een Toyota Prius sedan zien rijden.... mijn ogen doen nog steeds ongelofelijk veel pijn! auauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauauaua

Prachtig ding toch? Met achter een klepje in de C-stijl een stopcontact voor de netsnoer :yummie:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-02-2011 22:07 #866154 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Niels;169270 schreef : Maar nu komt de crux. Je kan voor dit soort documenten een spoedaanvraag doen. Daarover werd ik terloops ingelicht bij mijn aanvraag, dus heb ik mij uit nieuwsgierigheid laten informeren welk voordeel dat brengt en tegen welke prijs. Welnu, ik zou bij elkaar twee keer zoveel voor dat rijbewijs betalen om het 'waarschijnlijk op dinsdag of misschien woensdag' binnen te hebben, omdat de pasjespers net als de man die hem bedient ook niet in het weekend werkt. Nettowinst voor die extra dosh is dus ??n dag, met een beetje pech helemaal niks. WTF.

Normaal moet je het dan de volgende dag hebben! Maat van mij heeft dat met het vrachtwagenrijbewijs gedaan, donderdag geslaagd en vrijdag middag al aan het werk. Uiteindelijk loonde het zich dus, want anders had hij tot woensdag moeten wachten, dus 3 / 4 dagen extra werk voor 50 euro meer.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 22:22 #866161 door V300 register
Klein vraagje: heb net een stukje gereden in de Volkswagen Passat van m'n zwager, bouwjaar 2003 ofzo, en het viel me op dat het ding enorm op de weg 'danst', ik reed op slecht wegdek, maar de auto ging steeds verder naar links en rechts overhellen. Aan de schokbrekers ligt het niet, die zijn nieuw. Maar ben ik gewoon gewend aan een [lolmodus] stugge 340 [/lolmodus uit] of is dit een kwaaltje van die auto?

Ik was best bang, laat ik het daarop houden...

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 22:30 #866163 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Dan zou ik hem eens adviseren om zijn draagarmen te laten controleren. Die willen nog wel eens kapot gaan.

En ja ze zijn iets minder stug dan een v300.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-02-2011 22:33 #866164 door V300 register
Oke, wat gaat daar kapot aan dan? De rubbers, of de draagarmen zelf?

Moderators: Mark Smeets