Thread zonder onderwerp :D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;164006 schreef : Nou Joost. ik gebruik hem niet zo weinig als jij doet. Wordt toch wel een paar keer per week gebeld, en krijg ook regelmatig smsjes, ik stuur alleen niet zo vaak terug
Daarnaast gebruik ik elke dag de media player om muziek te luisteren, wanneer ik in bad lig of naar school fiets alleen...
En deze is helemaal niet top-of-the-bill, maar een soort 'instapper'
Vergelijkbaar met wat ik nu heb, veel voor weinig. Mijn toestel doet het ook nog prima, alleen is hij niet sim-lock vrij. Eigenlijk moet telfort de unlock-codes na 1 jaar gewoon geven (heb deze 4 en half jaar), maar heb nog altijd geen reactie en zag op internet al dat dit 'de normale gang van zaken' is.
Maar ik weiger om nog een keer mijn btg bij hun te verhogen, dan liever een nieuwe simlock vrije. Na aanschaf zijn dat toch 'sunk cost'
nog even reclame voor telfort dan:
1) voicemail opeens niet meer gratis zonder bericht (? 35 cent per minuut)
2) enkele dagen was hun btg registratie stuk, dus gratis smsen, werd niet afgeschreven. Half jaar later opeens 2 euro btg weg. Hadden ze dad nog even verrekend, wederom zonder bericht.
3) nu geen unlock codes verschaffen
4) VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te duur
5) ik ben een zeer ontevreden klant
Zo heb ik ook nog geld te goed van Telfort, maar ze hebben hun callcenter en mail goed afgeschermd. Copietje naar jezelf sturen kan bijvoorbeeld niet op normale wijze. Schandalig. Ook het call-center was een jaar geleden het top-voorbeeld van niet behulpzaam willen zijn en zeker niet tot een oplossing komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hangt er van af wat je gewend bent... Als je een Ultra-HD-super-amodinges-jetser-scherm gewend bent van de moderne smartphones, dan is het nogal bagger ja. Maar t.o.v. mijn vorige telefoon (Nokia 6288) is het prima. Ik heb er geen problemen mee, iig.v0lv0freak;164002 schreef : Kijk dat is info waar we wat aan hebben! Dank Diede!
En hoe is de kwaliteit van het scherm? Lees op internet veel klachten over slecht beeld... Voor de rest ben ik wel overtuigd
Maar loop anders eens een telefoonwinkel binnen, zeg dat je je aan het orienteren bent en dat je graag even een paar minuten met dat ding wil spelen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;164006 schreef : Nou Joost. ik gebruik hem niet zo weinig als jij doet. Wordt toch wel een paar keer per week gebeld, en krijg ook regelmatig smsjes, ik stuur alleen niet zo vaak terug
Daarnaast gebruik ik elke dag de media player om muziek te luisteren, wanneer ik in bad lig of naar school fiets alleen...
En deze is helemaal niet top-of-the-bill, maar een soort 'instapper'
Vergelijkbaar met wat ik nu heb, veel voor weinig. Mijn toestel doet het ook nog prima, alleen is hij niet sim-lock vrij. Eigenlijk moet telfort de unlock-codes na 1 jaar gewoon geven (heb deze 4 en half jaar), maar heb nog altijd geen reactie en zag op internet al dat dit 'de normale gang van zaken' is.
Maar ik weiger om nog een keer mijn btg bij hun te verhogen, dan liever een nieuwe simlock vrije. Na aanschaf zijn dat toch 'sunk cost'
nog even reclame voor telfort dan:
1) voicemail opeens niet meer gratis zonder bericht (? 35 cent per minuut)
2) enkele dagen was hun btg registratie stuk, dus gratis smsen, werd niet afgeschreven. Half jaar later opeens 2 euro btg weg. Hadden ze dad nog even verrekend, wederom zonder bericht.
3) nu geen unlock codes verschaffen
4) VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te duur
5) ik ben een zeer ontevreden klant
Ah, ik dacht dat jij je telefoon ook nauwelijks gebruikte.
Nu wordt het al een ander verhaal
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;164009 schreef : Heb nu een HTC HD2, en daarvoor een HD1, eerste telefoon met android. Moet zeggen dat ik daar erg tevreden ver ben, maar T-mobile is echt waaardeloosssch
De eerste telefoon in NL met android was de T-mobile G1 (ook gemaakt door HTC, trouwens). De HD1 had gewoon Windows Mobile.
HTC heeft nog goede pogingen gedaan om er wat van te maken (van windows mobile) door middel van de Sense interface, en dezelfde interface zie je nu ook terug bij veel HTC toestellen op android. Vandaar de verwarring misschien?
Een HD2 is naar mijn mening een schitterend toestel met goede hardware (processor, geheugen, scherm weergave, aanraakgevoeligheid etc) maar ondanks de Sense interface zou ik hem niet willen als dagelijkse telefoon vanwege windows mobile. Mijn vader heeft zo'n apparaat 2e hands gekocht onder het mom van 'dan kan die zeker goed communiceren met mijn outlook/activesync' Beetje een drogreden natuurlijk (dit kan ook met android namelijk) en ik ben nu voor hem aan het kijken om er android op te zetten. Dat is dus wel mogelijk, zij het met kunstgrepen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Strikt genomen doet een ouwe Nokia het ook goed, maar eenvoud vind ik al in andere dingen in het leven
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Mag je een garagebox lenen als hij niet van jou is maar wel van de woningbouw en direct tegenover je huis staat. En ze gaan er per 1 april 2011 eraf.
Ps hij is momenteel nog van mij tot morgen half 1 want dan moet ik de sleutel inleveren.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-