Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 10:27 #857040
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
wat ik knap vind van apple producten is dat de hardware in principe helemaal niet zo speciaal is, maar dat de gebruikersinterface (incl. de synchronisatie met andere apple producten) en het design van de buitenkant blijkbaar een ontzettend grote meerwaarde voor de gebruikers met zich mee brengt.
Ze krijgen het dus voor elkaar om niet de snelste, niet de grootste, niet de makkelijkst verwisselbare accu, niet de meeste functies hebbende telefoon toch op de markt te zetten als de meest gewilde, en hem dus voor een tamelijk bizarre prijs aan de man kunnen brengen.
zelf heb ik niet zoveel met apple, en vooral zaken als een gedwongen koppeling/synchronisatie via iTunes (m.a.w. de noodzaak om iets moeilijks/illegaals -jailbraik- te doen met het ding voor je het normaal kunt gebruiken) staan me gewoon tegen.
toen ik inmiddels anderhalf jaar terug een mobiel met internet ging uitzoeken heb ik vrij bewust gekozen voor een toestel met Android. in principe ben ik daar erg tevreden mee, maar ik merk wel dat nieuwere toestellen een veel snellere processor hebben zodat eea nog een stuk prettiger werkt.
Ze krijgen het dus voor elkaar om niet de snelste, niet de grootste, niet de makkelijkst verwisselbare accu, niet de meeste functies hebbende telefoon toch op de markt te zetten als de meest gewilde, en hem dus voor een tamelijk bizarre prijs aan de man kunnen brengen.
zelf heb ik niet zoveel met apple, en vooral zaken als een gedwongen koppeling/synchronisatie via iTunes (m.a.w. de noodzaak om iets moeilijks/illegaals -jailbraik- te doen met het ding voor je het normaal kunt gebruiken) staan me gewoon tegen.
toen ik inmiddels anderhalf jaar terug een mobiel met internet ging uitzoeken heb ik vrij bewust gekozen voor een toestel met Android. in principe ben ik daar erg tevreden mee, maar ik merk wel dat nieuwere toestellen een veel snellere processor hebben zodat eea nog een stuk prettiger werkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 12:16 #857042
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 12:24 #857043
door V300 register
ha, de straf voor na 12 uur op de dag dat de server dacht dat we eraf gekickt moesten worden wegens wanbetaling terwijl we al 3 weken geleden betaald hadden op de website proberen te kijken dus.
m.a.w. een goof up van de webhost, 3 dagen terug zei die nog dat alles in orde zou komen en dat dit niet zou gaan gebeuren
m.a.w. een goof up van de webhost, 3 dagen terug zei die nog dat alles in orde zou komen en dat dit niet zou gaan gebeuren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 12:45 #857045
door V300 register
haha.. ik stond ook stomverbaasd te kijken inderdaad.
Daarna, na ff chagarijnig toch wel blij.. ging ik tenminste studeren!
Eerste tentamen is binnen! (zo voelt het althans)
Daarna, na ff chagarijnig toch wel blij.. ging ik tenminste studeren!
Eerste tentamen is binnen! (zo voelt het althans)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 13:18 #857048
door V300 register
vanochtend dacht ik dat de website nog steeds offline was...maar ik moest 'm eventjes refreshen :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
08-12-2010 14:25 #857057
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Whaha net een meneer aan de deur: 'woont hier een automonteur?'
'uuh ja mijn pa, maar die is er nu niet.'
"owja ik heb een lekke band, kun jij helpen?"
dus ik maar snel in de kleren gesprongen. Opel Astra van 2000 met veel te faudte spoilers en velgen.. Maar wel ZONDER wielsleutel en krik, alleen maar een reserveband achterin. Daar kom je ver mee :y:
Uitteraard hebben wij meerdere krikken en wielsleutels, dus maar even de Hazet sleutel uit de V40 gesjoept met juiste dop, wil ik de krik eronder zetten, tsja past niet, skirt veeeeeeeeel te laag.![:o :o]()
Dan maar hopen dat die Opel stevig is, kleinste krik onder de bodem en maar krikken totdat de andere krik bij het krikpunt eronder pastte, dat ging dan gelukkig goed![:) :)]()
Maar nu het mooiste, was ik klaar, en hij zo: kan die band nog gemaakt worden? Dus ik al aan het kijken, en hij zo, hoelang gaat het duren totdat hij klaar is?
Dacht die dus dat we een garage waren :humor:
'uuh ja mijn pa, maar die is er nu niet.'
"owja ik heb een lekke band, kun jij helpen?"
dus ik maar snel in de kleren gesprongen. Opel Astra van 2000 met veel te faudte spoilers en velgen.. Maar wel ZONDER wielsleutel en krik, alleen maar een reserveband achterin. Daar kom je ver mee :y:
Uitteraard hebben wij meerdere krikken en wielsleutels, dus maar even de Hazet sleutel uit de V40 gesjoept met juiste dop, wil ik de krik eronder zetten, tsja past niet, skirt veeeeeeeeel te laag.
Dan maar hopen dat die Opel stevig is, kleinste krik onder de bodem en maar krikken totdat de andere krik bij het krikpunt eronder pastte, dat ging dan gelukkig goed
Maar nu het mooiste, was ik klaar, en hij zo: kan die band nog gemaakt worden? Dus ik al aan het kijken, en hij zo, hoelang gaat het duren totdat hij klaar is?
Dacht die dus dat we een garage waren :humor:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2010 15:10 #857060
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Gaaf, ziet er ook echt zo uit bij jullie:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 15:18 #857061
door V300 register
haha, mooi verhaal.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2010 16:32 #857066
door V300 register
hahahaha... weet niet waar je woont ofzo maar dat moet een vreemd petje geweest zijn lijkt me hahaha
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
08-12-2010 16:49 #857067
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Nee het was geen petje, maar een jonge chinese man.Volgens mij woont hij om de hoek, want ik heb een ex klasgenoot ook wel eens in die auto zien rijden. Dus vermoedt dat dit zijn broer was.
Ik denk dat hij eerst ergens anders heeft aangebeld, en omdat pap bekend staat als automonteur zullen ze hem wel naar ons hebben doorverwezen. Ons huis ziet er niet bepaald als een garage uit, gewoon een vrijstaand huis met oprit en 'kleine' garage, voor 1 auto
Ik denk dat hij eerst ergens anders heeft aangebeld, en omdat pap bekend staat als automonteur zullen ze hem wel naar ons hebben doorverwezen. Ons huis ziet er niet bepaald als een garage uit, gewoon een vrijstaand huis met oprit en 'kleine' garage, voor 1 auto
Moderators: Mark Smeets