Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
luisteren kan ook, there is that good ol' radio op je mobieltje + doppies, klaar, kan bijna in elke situatie (voor 2 keer 45min). Ik ken niemand die zijn werk helemaal heeft neergelegd voor 't voetbal.Niels;149438 schreef : Tsja niet iedere baas is gek op voetbal en niet elk bedrijf verkeert in de luxe positie dat al het werk even kan blijven liggen om een wedstrijd te kunnen kijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Zelf zou ik hier iig geen vrije dag voor willen opnemen.
Vermilion;149416 schreef : Een hele wedstrijd met 2 meiden op een 2persoonsbank zitten heb ik dan graag een voetbalwedstrijd voor over
Vervelend is dat h? :+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(niks met voetbal te maken) Zal ik mijn oranjeshirt maar thuis laten. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd of ik komende maandag de enige ben die nog een beetje productief is... :+Ik ben een rasechte voetbalhater, maar het WK mag van mij best hoor. Ik heb zelf toevallig alleen de tweede helft gezien van NL Brazili?, verder nog niks. De sfeer op straat zo vlak voor een wedstrijd is geweldig, ieder een vrolijk, oranje en helemaal (ge)toeter... :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wedstrijd is nog niet afgelopen hoor, alles kan nog:) maar zover het er nu uitziet verdient spanje de finale wel; wat een klasse voetbal.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Nederland - Spanje voor de finale. ben benieuwd, denk niet dat iemand dit verwacht heeft:)