Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Grapje toch? Het heeft o.a. de supermarkten en kroegen al heel wat opgeleverd.v0lv0freak;149415 schreef : Kost de economie alleen maar schade.
Ik vind het machtig mooi dit WK, elke wedstrijd zit ik vol spanning voor de tv. Dit is nu al geschiedenis, denk maar aan 74 en 78...laat staan een WK winnen. Zoiets is ook van waarde voor een land, bescheiden misschien, maar ik snap echt niet dat zelfs de grootste voetbalhaters dit niet kunnen waarderen. Ik ben geen patriot, maar het is wel gewoon een erg leuk (volks)feest.
Als mensen vrij kunnen nemen doordat ze een vakantiedag eraan opofferen... maakt niets uit. Die 2 uur dat ze op 't werk kijken/luisteren moet ook niks uitmaken, als dat wel zo is, dan is er eerder iets mis met het bedrijf, dan met de mensen.
edit: my friend Google over WK & economie: www.google.nl/search?hl=nl&q=WK+economie...i=&aql=&oq=&gs_rfai=
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;149417 schreef : Grapje toch? Het heeft o.a. de supermarkten en kroegen al heel wat opgeleverd.
Als mensen vrij kunnen nemen doordat ze een vakantiedag eraan opofferen... maakt niets uit. Die 2 uur dat ze op 't werk kijken/luisteren moet ook niks uitmaken, als dat wel zo is, dan is er eerder iets mis met het bedrijf, dan met de mensen.
PvdA instelling? Reken eens uit wat 2 uur keer 100 werknemers je als baas zou kosten...
Tuurlijk is daar wel iets mis mee, werk gaat gewoon voor. Ik was maandag bij Van gansewinkel solliciteren, en daar hadden vorige week opeens 11 zieken op een dag, en toevallig moesten we 's middags voetballen.. 2 mensen hoefden dus ook niet meer terug te komen, en dan vind ik dat ze nog mild geweest zijn.
En waarom moet het voor voetbal opeens wel? Er zijn ook mensen die de tour volgen, of de olympische spelen, maar daar word nooit wat voor gedaan. Is dan ook niet terecht.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Waarom?Kevin;149411 schreef : Ik geloof dat ik een moderator maar even om een tijdelijk ban ga vragen....
Er gaat niets boven stoken in een goed huwelijk (of forum-contact in dit geval) en dan rustig de resultaten van een afstandje bekijken

Deutschland! Deutschland! :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Limburg-instelling?v0lv0freak;149418 schreef : en daar hadden vorige week opeens 11 zieken op een dag, en toevallig moesten we 's middags voetballen..
:crock:
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;149417 schreef : Die 2 uur dat ze op 't werk kijken/luisteren moet ook niks uitmaken, als dat wel zo is, dan is er eerder iets mis met het bedrijf, dan met de mensen.
Tsja niet iedere baas is gek op voetbal en niet elk bedrijf verkeert in de luxe positie dat al het werk even kan blijven liggen om een wedstrijd te kunnen kijken. Dus als je voetbal wilt kijken, prima, maar maak goede afspraken met je werkgever of neem die middag vrij. Zie je voetbal kijken als een verworven recht of denk je er makkelijk vanaf te komen door je ziek te melden, ga dan lekker flyers uitdelen voor FNV ofzo.
(zinloze discussie verder want de finale is op zondag
- Laurens Post
- Nieuw lid
-