Thread zonder onderwerp :D

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2010 17:10 #832411 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Had Anjo vannacht niet een nachtmerrie? Dat zijn net klaar zijnde super turbo werd gestolen? :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-05-2010 19:46 #832426 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Bekend verhaal Steven, dat je droomt dat je geliefde 340 in brand staat of dat alle ramen in zijn geslagen bijvoorbeeld.....bij het wakker worden snel de gordijnen open...pfoehhh hij staat er nog bij zoals gisteren.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2010 20:10 #832432 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik weet niet wat ik 's nachts droom en waarschijnlijk is dat het beste ook :P

Btw ik zag laatst hier op het forum iemand met ATS Cup velgen op zijn 300, weten jullie toevallig welk topic dat nou was of wie deze velgen nog meer gebruikt?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-05-2010 20:32 #832436 door Mark Smeets

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2010 20:35 #832437 door Chris Kobes
Dank dank, die van Jeroen heb ik ook net gevonden door random te klikken :P

Die andere heb ik nog nooit eerder gezien en eigenlijk kan ik bij die veel beter zien hoe het staat op mijn auto. Dat is namelijk ook een 3 deurs met voorspoiler en kofferspoiler :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-05-2010 20:50 #832438 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Dit zijn ook leuke velgen voor een 300:
cgi.ebay.de/ronal-alufelgen-/25063284069...&hash=item3a5ae1a5f7

Ze zijn er ook nog in 13 en 14 inch, maar 15 inch lijkt me toch het mooiste ;)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2010 22:57 #832450 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D

ZwerverRoodbaard;144297 schreef : Dank dank, die van Jeroen heb ik ook net gevonden door random te klikken :P

Die andere heb ik nog nooit eerder gezien en eigenlijk kan ik bij die veel beter zien hoe het staat op mijn auto. Dat is namelijk ook een 3 deurs met voorspoiler en kofferspoiler :)

Daarbij zijn die van mij helemaal zwart (niet origineel dus) waardoor je nog steeds niet goed kan zien hoe groot ze nu echt zijn.
Mijn inspiratiebron is ook de auto van Thijs (nu Thijs en Doeke). Door die diepe cup lijken ze veel breder dan ze werkelijk zijn. Ik vind het de mooiste velgen voor onder een 300 en ze komen nog uit de juiste periode ook. Al die moderne meuk vind ik ronduit lelijk onde een oude auto.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2010 09:30 #832473 door Chris Kobes

Bodejodel;144310 schreef : Daarbij zijn die van mij helemaal zwart (niet origineel dus) waardoor je nog steeds niet goed kan zien hoe groot ze nu echt zijn.
Mijn inspiratiebron is ook de auto van Thijs (nu Thijs en Doeke). Door die diepe cup lijken ze veel breder dan ze werkelijk zijn. Ik vind het de mooiste velgen voor onder een 300 en ze komen nog uit de juiste periode ook. Al die moderne meuk vind ik ronduit lelijk onde een oude auto.

Ben ik het helemaal met je eens. Bij een auto uit een bepaalde tijd horen ook de aftermarket velgen uit die tijd erbij, anders ziet het er gewoon raar uit.
Hier in de buurt rijdt een MB W123 rond met grote chromen velgen en dat ziet er dus echt niet uit. Daar zouden leuke BBS'jes veel beter staan.

Die Ronal's staan ook nog wel leuk op een 300, maar ik wil wat massievers aangezien we weinig te showen hebben aan dikke remschijven/klauwen :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 09:36 #832474 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik hou toch altijd van de wieldoppen. Dat design is z? sterk van die wieldoppen dat maakt een 340/360 echt helemaal af! Dat onderschatten mensen wel is. Net zoals destijds de wieldoppen op de MB 190. Geweldig!

Dat zijn dan ook de eerste accessoires die ik ga aanschaffen wanneer er weer een 340 of 360 komt! En natuurlijk een dodehoekspiegeltje, een houten versnellingspookknop, stoelhoezen met ruitjes (vet!) en een trekhaak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2010 10:34 #832476 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik ben de originele velgen ook gaan waarderen en het rijdt gewoon uitstekend. Lichtmetaal met platte banden is niet comfortabel.

Moderators: Mark Smeets