Thread zonder onderwerp :D
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Btw ik zag laatst hier op het forum iemand met ATS Cup velgen op zijn 300, weten jullie toevallig welk topic dat nou was of wie deze velgen nog meer gebruikt?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jeroen:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4923&page=7
Doeke / Thijs:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1157&highlight=thijs
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Die andere heb ik nog nooit eerder gezien en eigenlijk kan ik bij die veel beter zien hoe het staat op mijn auto. Dat is namelijk ook een 3 deurs met voorspoiler en kofferspoiler
- Mark Smeets
- Moderator
-
cgi.ebay.de/ronal-alufelgen-/25063284069...&hash=item3a5ae1a5f7
Ze zijn er ook nog in 13 en 14 inch, maar 15 inch lijkt me toch het mooiste
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Daarbij zijn die van mij helemaal zwart (niet origineel dus) waardoor je nog steeds niet goed kan zien hoe groot ze nu echt zijn.ZwerverRoodbaard;144297 schreef : Dank dank, die van Jeroen heb ik ook net gevonden door random te klikken
Die andere heb ik nog nooit eerder gezien en eigenlijk kan ik bij die veel beter zien hoe het staat op mijn auto. Dat is namelijk ook een 3 deurs met voorspoiler en kofferspoiler
Mijn inspiratiebron is ook de auto van Thijs (nu Thijs en Doeke). Door die diepe cup lijken ze veel breder dan ze werkelijk zijn. Ik vind het de mooiste velgen voor onder een 300 en ze komen nog uit de juiste periode ook. Al die moderne meuk vind ik ronduit lelijk onde een oude auto.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Bodejodel;144310 schreef : Daarbij zijn die van mij helemaal zwart (niet origineel dus) waardoor je nog steeds niet goed kan zien hoe groot ze nu echt zijn.
Mijn inspiratiebron is ook de auto van Thijs (nu Thijs en Doeke). Door die diepe cup lijken ze veel breder dan ze werkelijk zijn. Ik vind het de mooiste velgen voor onder een 300 en ze komen nog uit de juiste periode ook. Al die moderne meuk vind ik ronduit lelijk onde een oude auto.
Ben ik het helemaal met je eens. Bij een auto uit een bepaalde tijd horen ook de aftermarket velgen uit die tijd erbij, anders ziet het er gewoon raar uit.
Hier in de buurt rijdt een MB W123 rond met grote chromen velgen en dat ziet er dus echt niet uit. Daar zouden leuke BBS'jes veel beter staan.
Die Ronal's staan ook nog wel leuk op een 300, maar ik wil wat massievers aangezien we weinig te showen hebben aan dikke remschijven/klauwen
- V300 register
- Verbannen
-
Dat zijn dan ook de eerste accessoires die ik ga aanschaffen wanneer er weer een 340 of 360 komt! En natuurlijk een dodehoekspiegeltje, een houten versnellingspookknop, stoelhoezen met ruitjes (vet!) en een trekhaak.
- V300 register
- Verbannen
-