Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 19:29 #829423 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Pfff, het wordt nog bizarder.

Kreeg zojuist een telefoontje dat er een heel gezin uit Heerde in dat vliegtuig zat. Ouders, twee dochters + vriend van ??n van die dochters. De familie ken ik niet echt goed, een beetje, zaten bij mijn ouders in de kerk.

10 jaar geleden had het gezin al een zoon/broer verloren bij een auto-ongeluk...die kende ik een beetje van het hangen in 't dorp/school.

Dat betekent dat nu een hele familie weg is. Er is nog ??n oma over van 90 jaar oud ofzo, geen broers of zussen (overleden/moeder was enig kind).

Freaky dit.

Bij mijn oom is nu een crisiscentrumpje ingericht en mijn tante vangt de oma op.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2010 19:42 #829425 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D

punkazz;143646 schreef : Pfff, het wordt nog bizarder.

Kreeg zojuist een telefoontje dat er een heel gezin uit Heerde in dat vliegtuig zat. Ouders, twee dochters + vriend van ??n van die dochters. De familie ken ik niet echt goed, een beetje, zaten bij mijn ouders in de kerk.

10 jaar geleden had het gezin al een zoon/broer verloren bij een auto-ongeluk...die kende ik een beetje van het hangen in 't dorp/school.

Dat betekent dat nu een hele familie weg is. Er is nog ??n oma over van 90 jaar oud ofzo, geen broers of zussen (overleden/moeder was enig kind).

Freaky dit.

Bij mijn oom is nu een crisiscentrumpje ingericht en mijn tante vangt de oma op.

Jah zo maar in eens een hele bloedlijn afgelopen :S

Net als dat nederlandse jongetje van 10 die het ongeluk heeft overleeft, het zal je maar overkomen zomaar ineens in een vreemd land geheel in je eentje terwijl je er met je ouders heen ging...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 19:45 #829426 door V300 register
Beangstigend...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2010 20:35 #829434 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
ja ik heb altijd als ik hoor dat er ergens nederlanders verongelukt zijn zoiets van jee, jammer.. nu 't toch wel dichtbij komt denk je er ineens heel anders over.

't was een toestel van sept 09, dus als het goed is is het veels te vroeg voor een mechanisch defect. het schijnt ook dat de piloot zelf enkele kmers voor de landingsbaan de toren heeft opgeroepen met de mededeling dat er een noodlanding gemaakt moest worden..

't zal allemaal wel, er zitten 2 van die mooie rode dozen die door een kleurenblinde black-boxes genoemd zijn; daar zal vast wel meer info op staan

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2010 23:02 #829448 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Ja wat een verschrikkelijk verhaal! Gelukkig niemand die ik ken, wel even geschrokken daar een kennis vandaag ook uit Afrika terug zou komen. Maar die vloog met een andere maatschappij.

Sterkte voor de nabestaande!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 23:57 #829454 door V300 register
Daarnet werd er in Pauw en Witteman gemeld door een ooggetuige dat er toch twee vuurballen waren gezien voor de ontploffing van de Airbus. Overigens schijnen de toestellen te worden onderhouden door Lufthansa (werd er gezegd) en de luchtvaartmaatschappij stond niet op een zwarte lijst.

Hopelijk kunnen de stoffelijk overschotten snel worden ge?dentificeerd. Niks is erger dan in onzekerheid zitten over het lot van iemand.

Bronnen beweren nu dat het nog levende jongetje slechts 8 jaar oud is...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 08:47 #829463 door V300 register
En het was nog niet eens bekend of iedereen die had geboekt er ook daadwerkelijk in zaten... dat maakt de onzekerheid nog een stuk groter.

Sterkte voor iedereen gewenst die er indirect mee te maken heeft en goed dat er geholpen word.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 12:09 #829475 door V300 register
Er was van een Nederlands meisje bekend dat ze het vliegtuig had gemist in Zuid-Afrika.. lucky dat ze die vlucht mistte.. Ik zou toch wel een soort van in shock raken zeg?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 13:11 #829483 door V300 register

slb_340;143699 schreef : Er was van een Nederlands meisje bekend dat ze het vliegtuig had gemist in Zuid-Afrika

Die heeft een engeltje gehad dus...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2010 16:55 #829658 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
zo ik heb mezelf maar eens op een nieuwe telefoon en nieuw nummer getrakteerd:+
was wel nodig ook, m'n "goeie" telefoon een sony ericsson W880i verzoop in een ouderwetse dronkemansbui (man fietst sloot in...) ergens in december 2008 dus moest het in tussentijd met m'n oude samsung e770 doen. ding had een gare speaker dus bellen was nagenoeg onmogelijk en zo waren er nog wel meer gebreken aan dat ding

nu heb ik een HTC HD2 en ja, dat is ff behoorlijk wennen op z'n zachst gezegd.. ben al de hele middag met het ding aan het tobben whahaha. wil je m'n nieuwe nummer hebben pb maar ff, ik heb net een pbtje gestuurd naar mensen van wie ik 't nummer al had

Moderators: Mark Smeets