Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
:pics:boomroosvis;134778 schreef : mijn VAN
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jos360;134880 schreef : Dan zou ik Joost zijn fotoarchief wel eens op een ceedeetje/deeveedeetje willen ontvangen! Ik zoek me altijd de pleuris als ik weer een bepaalde foto van een V300 zoek :+
Te groot voor een CD-tje

antiekeradio;134891 schreef : Joost waarschijnlijk ook, met dan als extra ergernis dat hij weet dat hij hem ergens op die CD heeft staan :+
Natuurlijk heb ik wel de namen van de bestanden even aangepast h?, en keurig gesorteerd op type/bouwjaar :+
Maar van de late 300's heb ik niet zoveel (interesseert me niet echt), alleen van de actiemodellen.
Ik heb laatst nog een paar foto's van die nep-cabrio gescoord. Hoe heette dat ding ook weer. Doet me denken aan een lijkwagen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als ik de eigenschappen van dat mapje "andermans ovlov 300" bekijk zijn dat ook 1240 bestanden met 1,5gb grootte:D
- V300 register
- Verbannen
-
Foto's heb ik echter niet. Anjo, mijn vraag gaat blijkbaar ook naar jou Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik lag voorin op de bijrijderstoelLucluc;134912 schreef : Steven heeft ook een plaatje van zichzelf in een slaapzak achterin de blue special.

forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1832
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-