Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;133091 schreef : "Je bent geflitst en reed 4 km/u te snel, 19 euro boete".
Ieks, is die ook al weer 5 euro duurder? (Ik heb een echte ooit gehad voor 14 euro... 2 of 3 jaar geleden geloof ik) Dan haal je de kosten er ook niet uit van de foto.
volvofiel;133125 schreef : Toen zakte de Fiat door de grond, was er ineens rondom lucht en ging ik steeds sneller! Op het laatst 294 km/u
En met de politie op de hielen... Die mogen wel een boete voor bumperkleven krijgen als ik dit zo zie, de gehele neus van de wagen is kwijt in je spiegel. :humor:
Jammer dat ik het spel niet eens werkend krijg met vuurvosje hier. (op linux)
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;133075 schreef : Alleen rij je wel in een opzich best aardige auto, met 200pk, navigatie, leer 18"etc onder de ? 35.000 euro. Die ook nog eens een stuk groter is dan een Passat.
Dat is deze ook (groter, niet 200pk, 'maar' 16" en geen leer maar pluche, zit beter):
En dat voor het lullige bedrag van 450,= en totaal zelf al 180.000 km mee gereden. (gisteren 656.000 gehaald) Dat moet ik de huidige wagens (alle) eerst nog eens zien doen.

Overigens dacht Tabitha gisteren op de A4 een gele 340 gespot te hebben... (om maar richting het topic te gaan
- V300 register
- Verbannen
-
Hehe, dat doet me aan het spel Stunts denken, kon je ook behoorlijk gelanceerd worden! Mooie bug.volvofiel;133125 schreef : Er ging net iets mis. Ik had nog tijd om even gauw ??n spelletje te doen. Ik reed vervolgens achteruit i.p.v. vooruit en ramde een auto. Toen zakte de Fiat door de grond, was er ineens rondom lucht en ging ik steeds sneller! Op het laatst 294 km/u
Voor iedereen die in de jaren 90 geboren is, dit was ooit ?bervet:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die Stunts-crashcompilatie valt me eigenlijk nog mee. Ik heb die physics engine nog wel wat harder over de zeik gekregen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;133052 schreef : Skoda Suburb? Je zit te lang in de USA Jos...
Ik las er al zo raar overheen toen ik het typte... Ik kon alleen niet bedenken waarom :woops:
Enneuh Wouter: Daar heb je gelijk in. Ik rijd 100% liever in zo'n Skoda dan in een Chevy Malibu, Dodge Charger etc etc etc...
edit:
Oja, dan wel geen Volvo 300 gespot maar ik vond dit kenteken zo gaaf dat ik er een foto van gemaakt heb die jullie misschien ook wel leuk vinden.
De wielen onder dat ding waren trouwens ook wel dik. Chrome velgrand van +-10cm diep met zwarte spaken.