Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
De toerenteller geeft het actuele percentage aan. En het gebruikte percentage is behoorlijk hoog, dat schijnt door Vista te komen maar daar weet ik niks van.
Ik zal het laten zien. Even wachten.
- V300 register
- Verbannen
-
Hier zie je het.
Dat de buitentemperatuur klopt zul je van me aan moeten nemen, die komt van een RSS-feed van een weerwebsite. Als je het niet gelooft moet je even langs komen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bij de standaard CPU meter heb je alleen 2 meters.
eentje staat idd stil op ongeveer 50% en de andere schommelt de hele tijd als je iets doet.. eigenlijk had je die bewegende meter op de eco meter moeten zetten de de accu op de benzine meter
Maargoed, ik kan er zelf niks van, dus ik kan niks zeggen

EDIT: maar helaas staat de benzine meter niet in de accessoire folder
- V300 register
- Verbannen
-
Deze CPU meter schommelt ook elke keer als ik iets doe, maar Vista gebruikt standaard gewoon een ontzettende hoop geheugen bij idle. Hier, korte post op een forum die dat helemaal uitlegt:
www.vistax64.com/vista-performance-maint...mory-usage-high.html
Als je een gelijke kwaliteit foto hebt van de benzinemeter hoor ik het graag, dan verander ik het nog even.
De klok ipv toerenteller is ook welkom. Eigenlijk de volledige tellerset wel, dan kan ik nog wat doen met de lampjes ook
- V300 register
- Verbannen
-

En als je de linux-variant heb, word ik helemaal blij
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;122580 schreef : EDIT: maar helaas staat de benzine meter niet in de accessoire folder
Jos360;122581 schreef : Je hebt helemaal gelijk, maar ik kon geen gelijke foto vinden van de benzinemeter. Deze kwamen namelijk uit de folder en daar staat geen benzinemeter in
as I said. Ik had de nummertjes al in de hoek zien staan
Jos360;122581 schreef : Als je een gelijke kwaliteit foto hebt van de benzinemeter hoor ik het graag, dan verander ik het nog even.
De klok ipv toerenteller is ook welkom. Eigenlijk de volledige tellerset wel, dan kan ik nog wat doen met de lampjes ook
foto's doorgestuurd
ben heel erg benieuwd wat het wordt :yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
Ralphies;122584 schreef : Heb je hem ergens op een site gezet, is wel een leuke gadget om te hebben
En als je de linux-variant heb, word ik helemaal blij
Komt er binnenkort wel aan, ben nog een en ander aan het sleutelen aan dat ding
- V300 register
- Verbannen
-
Met dank aan Mark voor de foto's van de tellerset. Hij is nog niet klaar want ik wil ook nog met de lampjes werken maar het geeft iig een indicatie hoe het er uit moet komen zien.
i36.tinypic.com/qyzs42.jpg
Ecometer = C-schijf ruimtegebruik
Benzinemeter= laptop batterij
Toerenteller = geheugengebruik van RAM geheugen
Snelheidsmeter = aantal processen in gebruik door Windows
Buitentemp = buitentemperatuur in mijn woonplaats
Koelwatertemp = processortemperatuur
Dagteller = aantal minuten uptime van de computer
Ik moet nog even de kilometerstand leegmaken, dan kan ik daar het uptimetotaal van de computer in weergeven. Ook nog even het juiste lettertype vinden voor de dagteller en kilometerteller.
Ik zoek ook nog een andere functie voor de snelheidsmeter want aantal lopende processen is niet nuttig.
Ook het lampje van de benzinemeter wil ik nog laten branden als de accu laag is.
Voor de rest moet ik nog wat inspiratie opdoen, maar nu even niet meer, ik ga van het slechte weer genieten buiten (zie tempmeter
). Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.