Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2009 17:24 #796668 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Je kunt ook gewoon achteruit de parkeergarage inrijden..... :crazy2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2009 17:27 #796669 door V300 register
Moet je eens proberen bij de Europarking in Amsterdam, dan mag je nog aardig wat stuurkunsten vertonen:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2009 17:37 #796670 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
vet! die wil ik wel eens driften:D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2009 17:46 #796671 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
kolere, hoeveel problemen kun je krijgen bij het opstarten van een terminal trekker?

5 elektrische storingen, een koelwaterzwembad, storing in remsysteem en een douche van de hydrauliekolie (persleiding zat los). wel mooi dat can, diagnose is zo gepiept. na het proefrijden gelijk de brug op gereden bij de eindcontrole en vervolgens alle bouten van het onderstel weer nagetrokken en de wielmoeren op moment gezet. hij staat nu gelukkig op de oplegger van onze huisvrachtwagen om morgenavond naar de spuiterij te rijden.

maar hij ree wel errug lekker voor zo'n log beest:)

nu eerst maar eens even een tukkie doen straks..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2009 17:47 #796672 door V300 register

punkazz;119670 schreef : Moet je eens proberen bij de Europarking in Amsterdam, dan mag je nog aardig wat stuurkunsten vertonen:

Tsjah, met de auto Amsterdam in? Neh, dan zet ik hem wel op een P+R buiten de stad.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2009 18:28 #796680 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Als je ??k nog moet betalen voor het rijden naar en van je parkeerplaats ben je 2x zo duur uit volgens mij...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2009 20:47 #796708 door V300 register
Amsterdam is prachtig om te rijden (taxietje spelen, oftewel veel te hard over de trambaan e.d.) 'k Ga heel af en toe naar college met de auto en dan kom ik wel eens over de dam en in andere oude stadsdelen, en zo'n 343 past heel goed in de scenery! Overigens heb ik mijn auto 2/3 jaar lang in West voor de deur geparkeerd, ook file zeg maar, er heeft slechts 1 auto tegen m'n kenteken gezeten. 't gaat gelukkig niet zoals in Parijs. Ik denk toch dat ze wat meer gehecht zijn aan hun oldtimers, Volvo Polars en P.C. Hoofttractoren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 10:33 #796813 door V300 register
Amsterdam is echt zo'n crime nog niet om te rijden idd :D. Wel oppassen voor trams, die stoppen niet (zo snel).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-09-2009 13:58 #796834 door V300 register

volvofiel 2;119618 schreef : H? was jij om die tijd ook nog wakker?

ja, dat heet 'late dienst'

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
13-09-2009 15:03 #796838 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

AvdAkker;118969 schreef : ik kende dit nummer al een tijdje en ik wist ook wel dat er best een beetje bass in zat:D

[youtube]sk0zLA0tHLw[/youtube]

aangezien hij elke dag wel een of meerdere keren gedraaid wordt op de radio leek het mij wel grappig om in m'n eigen tijd m'n werkplek vol te stampen met de woofers en dito versterkers. gisteravond de grootste kicker versterker die ik heb op de 4 12 inch woofers aangesloten, accukabels klaargelegd en vanmorgen stiekem een vrachtwagenaccu a 300ah eraan gehangen. signaalinput was er al, een oud autoradiotje stond al op de goede frequentie ingesteld:D en ja hoor, rond kwart over 2 vanmiddag was ie op de radio, gelijk de versterker aangezet en het volume wat open getrokken. op kwart van het vermogen vielen de bakjes met stekkers al van de muur af:D op half vermogen gingen de kastdeurtjes meeklapperen op de bass en de halve minuut dat hij op driekwart vermogen heeft staan beuken kwamen ze van 3 hallen verderop kijken wat er aan de hand was:humor:

dat wordt wat als dat EN alle andere speakers in m'n auto gebouwd worden:crazy1::halo:

en sinds gister weet ik precies wat jij gehoord hebt! Volgens mij kennen ze in Duitsland nog geen regels mbt het volume in discotheken.. Zelfs hardstyle nummers konden deze niet overtreffen! Je voelt gewoon de haartje op je armen mee dansen op de muziek :humor: (heel raar gevoel trouwens ;))
Alleen de druk op de oren is wat minder, had het gevoel alsof ik 3 meter diep onderwater was gedoken :crazy2:
Volgende keer toch maar oordopjes mee :D

Moderators: Mark Smeets