Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Als je geen reset-knop meer hebt, werkt de 5secondenregel prima, en anders stekker er uit en terug er in. Beide net zo bot als een reset.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik druk liever 5 seconden een knopje op de voorkant in, dan dat ik moeite moet gaan doen om achter mijn pc te kruipen.
.......om dan tot de conclusie te komen dat mijn voeding helemaal niet meer zo'n killswitch heeft :humor:
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;108542 schreef : Och, voeding eruit werkt dan ook wel, als je geduld hebt. Behalve bij de klapjap die Tabitha nu gebruikt, de oude van mij, ergens heeft ie bedacht dat er 10x zoveel in de accu can als waar ie voor ontworpen is. (en bij minder dan 10% lading gaat ie miepen en uit...)
Is normaal, mijne gaat ook uit bij 7% geloof ik. Maar dat kun je ook instellen. Het leuke is, dat als je hem daarna weer aanzet, hij gewoon tot 0% doorgaat. Maar dan is hij ook in 1 keer *pats* uit
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Makkelijker dan de stekker er uit...setsunakaede;108540 schreef : Vind je?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;108568 schreef : Is normaal, mijne gaat ook uit bij 7% geloof ik. Maar dat kun je ook instellen. Het leuke is, dat als je hem daarna weer aanzet, hij gewoon tot 0% doorgaat. Maar dan is hij ook in 1 keer *pats* uit
Dan zou ik 'm op 0.5% moeten zetten, dan heeft ie nog 5% van de echte capaciteit over.
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet alleen onthouden dat de voeding uit twee delen bestaat
5sec.rule blijft dan toch sneller...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik heb nu alleen nog tentamens en daarna vakantie, dus mijn latop staat vanaf nu tot eind eugustus op het bureau.
Nu was ik van plan om de accu eruit te halen (constant aan de voeding hangen wordt hij ook niet beter van), maar in welke 'toestand' kan ik hem het beste eruit halen: helemaal leeg, half vol, of helemaal vol?
Ik weet dat nieuwe telefoon's (mijne tenminste) met een half volle accu worden geleverd. Ik neem aan dat dit is, omdat het beter is voor de accu is als hij een tijdje niet gebruikt wordt?