Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dan heb jij ook zo'n volvo 300 computer stoel met stoelverwarming en waarschuwingslampje..v0lv0freak;103498 schreef : Die was van V3M, want na een tijdje gaan de lampjes uit
- V300 register
- Verbannen
-
WirelessPower (WiPo klinkt ook niet echt he) schijnt echt een geweldig concept te zijn, lekker een aantal watt geconcentreerd door de lucht blaffenv0lv0freak;103455 schreef : ach Diede, jij krijgt zoiets beslist draadloos gemaakt

Ik loop daar niet graag doorheen hoor, dan liever een kabeltje. (wifi vind ik eigenlijk ook niets, bij ons thuis is alles bedraad. Veel betrouwbaarder)
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
setsunakaede;103512 schreef : WirelessPower (WiPo klinkt ook niet echt he) schijnt echt een geweldig concept te zijn, lekker een aantal watt geconcentreerd door de lucht blaffen
Ik loop daar niet graag doorheen hoor, dan liever een kabeltje. (wifi vind ik eigenlijk ook niets, bij ons thuis is alles bedraad. Veel betrouwbaarder)
WiPo is zeer nutteloos, aangezien je een rendement van 0,000000001% hebt en de rest verloren gaat..
WiFi hebben wij wel, maar dat is omdat de pc geen netwerkkaart had en je de wifi ontvanger gratis bij het abbo kreeg..
- V300 register
- Verbannen
-
Wifi heb ik zo uit gezet als mogelijk is bij ons router.
Nog een leuk verschijnsel van WiPo: Hoe zou het voelen als je door de WiPo aansluiting van je PC heen loopt? (300W)