Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
"Misschien een beetje teveel glans ineens?"Lucluc;93515 schreef : Ah Niels, dat gebakje van jou bla bla bla Andrelon slogan.
[youtube]
a6o8y2q7XAo
[/youtube]
:snif:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
vandaag ben ik een jaar lid van het forum! yeehaa!
Alhoewel ik moet toegeven dat ik ook ben begon, als zo'n persoon wat stiekem alleen maar lid is geworden, omdat hij een bepaald onderdeel zoekt :no_comment:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3083
Toen volgde er in de zomer nog een advertentie op marktplaats die gespot werd door Jeroen B:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3572
Waarna hij zo vrij was ons te mailen, om een stukje in de showroom te plaatsen.. De tekst daarvoor had ik al eind juli af en foto's had ik al in juni, en toch heeft het nog tot 2 oktober geduurd totdat ik het stukje had geplaatst..
Maar daarna werd ik ook al snel een 'frequente Gast'

En nu zelfs V3C lid 'in de maak'
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Toevallig dat ik gister jouw aller eerste post heb gelezen Joost, waarin jij je voorstelt
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dus...v0lv0freak;93676 schreef : Toen volgde er in de zomer nog een advertentie op marktplaats die gespot werd door Jeroen V A N B:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Sinds gisteren heb ik er 1Mbit mobiel internet op in plaats van 348 kBit... Of ik het een maandje gratis wilde proberen... maar natuurlijk! Er zijn tijden geweest dat ik graag een vaste internetverbinding met die snelheid had! :humor:Kevin;92541 schreef : Oeff dat is een hele mooie! Ben nog aan het twijfelen... m'n P3300 doet het prima, en heb onlangs gratis windows kunnen upgraden. Denk dat ik een jaartje sim only verleng. Scheelt weer wat geld.
Wat een verschil! De telefoon als modem gebruiken gaat zo ook ineens een stuk beter. Ik kan nu internetten alsof het een vaste verbinding is. Eerst was het ?f msn, ?f browsen, ?f mailen. Nu kan het gewoon ?n ?n...
Moderne techniek: :worship: (maar ik blijf wel lekker in een oude auto rijden!)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;93792 schreef : (maar ik blijf wel lekker in een oude auto rijden!)
Euhhh ?