Thread zonder onderwerp :D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Opzicht een nette auto, en gelukkig kun je zelf heel goed poetsen, want dat verdient de rode kleur wel.
Verder zitten er wat crocante randjes aan, maar dat had je in het topic natuurlijk al gezien. Een eerlijke auto lijkt me zo!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onderhand wel naar meetings/tourritjes natuurlijk! En dan heb ik in september een broertje... die dan jarig is en 18 wordt. En zijn rijbewijs gaat halen.
En dat broertje kan ik erg goed mee opschieten, en krijgt van mij een heel mooi cadeautje:D.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
hmmm, over heel veel kilometertjes misschien nog een keerNiels;92771 schreef : Tjeerds kar is een goeie keuze Steef. Het opnieuw inbouwen van een vijfbak en al die andere goodies hoef je nu niet een tweede keer te doen
(edit: oh ik doelde op een nieuw blokkie) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
die b14.4 van de RV-78-TF had ook nog 12+ bar op 200.000km + op alle 4 cilinders strak.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
slb_340;92780 schreef : Welnee. Zo'n blokje gaat nog wel t dubbele mee.
die b14.4 van de RV-78-TF had ook nog 12+ bar op 200.000km + op alle 4 cilinders strak.
meer als 12 bar? stiekem de kop laten vlakken zeker:halo:
- V300 register
- Verbannen
-
Wie weet, krijg ik er net als Stefan ooit nog spijt van dat ik hem weg doe, maar je moet soms ook knopen doorhakken h?
). Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.