Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De beide 360 verschillen in vermogen, en helaas is de mijne de zwakkere :cry2:
De grijze 360:
85 KW = 115,64 PK
Gewicht / PK = 9,3
De blauwe 360:
82 KW = 111,56 :cry2:
Gewicht / PK = 9.6
Het maakt dus toch al 0,3 (om precies te zijn 0,35) kilo per pk uit!
Uiteindelijk heeft de grijze wel de beste PK gewichts verhouding :humor:
De V40 komt op 10,3 (1260 kilo en 122,45 PK)
Van een 240 hoef je het niet eens uit te rekenene.. 11,5 (1297 kilo (dikzak:P) en 112,92 PK)
rekenen voor de lol
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En ik vind het begrijpelijk dat je tot formaat kat in de tuin mag begraven. Stel je eens voor dat iedereen een paard of koe in de tuin gaat begraven.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onlangs is onze kat (Hummeltje) ook overleden (spuitje), hij was oud (18!) en zielig geworden. M'n vader begraaft alle huisdieren 'gewoon' in de tuin, dat is toch het mooist en het is daar toch platte land, maakt niks uit. Eigenlijk mag het niet geloof ik, maar het wordt uiteraard gewoon gedoogd, de hond hebben we ook op een stukje land (eigendom) in de buurt begraven (hond van groter formaat dan 'kat'). Je kunt ze ook meegeven aan de dierenarts als je geen tuin hebt bijvoorbeeld, maar dat kost weer aardig wat duiten. Spuitje was ook al 100 euro, was wel op een zondag. Hij kon z'n mandje niet meer uitkomen, heel zielig, blij dat ik er niet bij was. Ik heb een enorm zwak voor katten en honden. Toen ik jong was en er ging een huisdier dood dan leek het wel op een echte begrafenis, steen erop, etc. 't Is echt wennen zonder huisdier, beetje saai ofzo. Ik heb m'n hele leven ??n of meerdere huisdieren gehad en m'n ouders ook vele jaren. Die vinden het ook eigenlijk niks, maar het is wel handiger zonder huisdier. Minder gedoe.volvofiel;89345 schreef : Misschien een heel oneerbare vraag, maar ga je haar begraven of cremeren? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat doen met overleden diertjes.
R.I.P.
[ATTACH]1321[/ATTACH]
- V300 register
- Verbannen
-
Wij hadden ook een poes vroeger, die is ook ingeslapen bij de dierenarts. Ik weet nog dat ik dat erg moeilijk vond!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
"[SIZE=-2]Does your cat look like Adolf Hitler? Do you wake up in a cold sweat every night wondering if he's going to up and invade Poland? Does he keep putting his right paw in the air while making a noise that sounds suspiciously like "Sieg Miaow"? If so, this is the website for you."
Mag dit wel op het forum?
[/SIZE]
- V300 register
- Verbannen
-
(enige wat die guppies weten van Adolf is wat ze in hollywoodfilms te zien gekregen hebben)