Thread zonder onderwerp :D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2009 23:09 #755100
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Zojuist hoorde ik een brandweerauto aankomen en zoals gewoonlijk ben ik nieuwsgierig. Blijken er bij mij in de wijk gewoon 2 trapportalen aangestoken te zijn. Staan er gewoon in een sloopwijk waar 3 flats leeg staan, 2 blusvoertuigen, 2 ladderwagens, 1 officier van dienst en 2 politie auto's. Dus alles wat er aan hulpdiensten voor handen is in hengelo is gewoon in een sloopwijk met nog geen 2500 mensen 2 aparte brandjes te blussen.
Mijn eerste gedachte staat mijn auto hier nog veilig?
Mijn eerste gedachte staat mijn auto hier nog veilig?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2009 23:51 #755106
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
@ Laurens: "staat mijn auto hier nog veilig"
Nee, niet geheel. Maar waar zou ik wel veilig staan? Ik zou ff navragen wie het hebben gedaan. Sommige mensen zien soms hun kans schoon bij leegstand van huizen. De beherende corporatie heeft gelegenheid gegeven. In Nijmegen zijn ze er heel streng op en hebben ze een beleid voor leegstaande panden (extra politiesurveillance, proffessioneel dichtmaken, brandbare en steelbare materialen verwijderen, buurtwacht, etc. etc.)
Nee, niet geheel. Maar waar zou ik wel veilig staan? Ik zou ff navragen wie het hebben gedaan. Sommige mensen zien soms hun kans schoon bij leegstand van huizen. De beherende corporatie heeft gelegenheid gegeven. In Nijmegen zijn ze er heel streng op en hebben ze een beleid voor leegstaande panden (extra politiesurveillance, proffessioneel dichtmaken, brandbare en steelbare materialen verwijderen, buurtwacht, etc. etc.)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2009 19:25 #755196
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Het gekke was, het waren twee portalen waar nog mensen wonen. De lege flat heeft nu nog welgeteld drie kapotte ruiten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2009 12:28 #755292
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Wegjaag actie om de mensen maar de flat uit te krijgen zodat die tegen de vlakte kan? (om maar eens een luguber idee te droppen...)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2009 17:08 #755312
door V300 register
Dank jullie wel voor het medeleven met het verdriet om cavia Tessa.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 17:13 #755314
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Misschien een heel oneerbare vraag, maar ga je haar begraven of cremeren? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat doen met overleden diertjes.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2009 17:16 #755315
door V300 register
'Men' laat het meestal aan de dierenarts over, maar wij hebben d'r gisteren in de tuin begraven. Dat mag met huisdieren tot formaat 'kat', maar wel minimaal 50 cm diep... anders is het een lekker hapje voor de buurtkatten en ander loslopende dieren.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2009 17:19 #755316
door V300 register
We hebben haar gisteren in de tuin bij de vijver begraven. Er zijn ook dierencrematoria en verder zijn er nog andere mogelijkheden via de dierenarts voor als je niet kunt begraven en het cremeren te duur vindt. Toen ik nog in Amsterdam woonde begroef ik de dieren in de tuin van mijn ouders in Alphen aan de Maas. Ik geef ze het liefst terug aan de aarde op die manier.
Geen oneerbare vraag hoor Joost, dat is iets wat er ook bij hoort.
Geen oneerbare vraag hoor Joost, dat is iets wat er ook bij hoort.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-02-2009 17:55 #755323
door V300 register
Mijn tuin begint al aardig op een dierenbegraafplaats te lijken, heb er inmiddels al 3 hamsters en een valkparkiet aan toevertrouwd, kreeg een paar jaar geleden ook mijn Jack russel mee na het spuitje van de dierenarts(beestje was 14 jaar geworden) maar heb er toch voor gekozen om haar te laten cremeren bij het dierencrematorium in rotterdam.
Je probeert toch om na al die jaren nog iets te doen, moet nageven alle lof voor dit crematorium want het was echt een "mooie uitvaart" van ons kind.
Heb hierna weer een"scheet" uit het asiel gehaald en ik wil er nog niet aan denken dat ik hem ook ooit weer weg moet brengen...maar ja Thats life...voorlopig is ie pas 4 en half dus duurt dat nog wel ff...
Je probeert toch om na al die jaren nog iets te doen, moet nageven alle lof voor dit crematorium want het was echt een "mooie uitvaart" van ons kind.
Heb hierna weer een"scheet" uit het asiel gehaald en ik wil er nog niet aan denken dat ik hem ook ooit weer weg moet brengen...maar ja Thats life...voorlopig is ie pas 4 en half dus duurt dat nog wel ff...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2009 18:08 #755325
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Voor je het weet is de luie vreetzak des huizes (beter bekend als 'Hond') met de naam Sitha al weer tonnen aan voer en 7 levensjaren verder...
omdat dat beest helemaal wegkwijnde hebben we er een maatje voor gevonden, sindsdien is ze behoorlijk opgeleefd.
En dat bruine mormel is nog eens lief ook:+
Nee, ook ik moet er niet aan denken om ooit afscheid te nemen van de trouwe viervoeters...
omdat dat beest helemaal wegkwijnde hebben we er een maatje voor gevonden, sindsdien is ze behoorlijk opgeleefd.
En dat bruine mormel is nog eens lief ook:+
Nee, ook ik moet er niet aan denken om ooit afscheid te nemen van de trouwe viervoeters...
Moderators: Mark Smeets