volvo 340 cbr 1000 motorfiets
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als 3/4 van de 300 rijders het verrekt om een klein beetje fatsoenlijk te investeren in het behoud van de auto ipv na elke apk met enkele 100en euro's aan lap-laswerk weer een feestje bouwen omdat men weer een jaar goeikoop naar het werk kan crossen.
nee, ik denk dat je je dan beter af kunt vragen; of die categorie 300-rijders wel echte liefhebbers zijn ipv extra aan te moedigen om zo goedkoop mogelijk nog een jaartje te crossen tot het hok echt van achterstalligonderhoud-ellende uit elkaar valt.
ik denk dat het veel mooier is als je over 10 jaar nog 100x 300serie hebt dat er picobello uit ziet, als 500x 300 serie waarvan meer als de helft op het punt staat om flinstone-wagen te worden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Stefan;151748 schreef : Ik zie het al helemaal voor me, een Suzuki Alto met spoilers en japstyle-uitlaat...:hmmz: Dat soort auto's zijn het niet eens waard om "naar eigen smaak om te bouwen"...
Grappig dat je het zegt! Bij Van Gansewinkel werkte dus iemand met een alto met Japstyle dikke uitlaat! In breedte richting onder de auto achter (dus hij blies zeg maar naar de zijjkant, maar hing gewoon in het midden achter onder de auto). Zag er echt niet uit... Moest er elke dag weer om lachen :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;151754 schreef : Grappig dat je het zegt! Bij Van Gansewinkel werkte dus iemand met een alto met Japstyle dikke uitlaat! In breedte richting onder de auto achter (dus hij blies zeg maar naar de zijjkant, maar hing gewoon in het midden achter onder de auto). Zag er echt niet uit... Moest er elke dag weer om lachen :humor:
[youtube]VqW2jTiIpSA[/youtube]
Deze soms?:humor:
Staat een beetje zielig zo. Zo'n grote uitlaat onder zo'n klein koekblik...
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Een paar jaar terug eens een stukje mogen boenderen met een Charade, ook zo'n wazig ding. Maar best leuk over dat slingerweggetje

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
robreukers;151548 schreef : deze auto zou naar de sloop gaan, heb de auto voor 50 euro gekocht van iemand (dus van de sloop gered) trouwens het is maar een oude auto!!
Ik heb er een middag mee lopen crossen tot dat het vliegwiel van de motor brak.
Toen bedacht ik namelijk dit project, en daarom zet ik mijn foto's voor jullie op dit forum, omdat jullie dit misschien interessant vinden, blijkbaar is er alleen maar commentaar van "jammer van de koets" enz (uitzondering van sommige mensen) die dit wel gaaf vinden.
Daarom plaats ik vanaf nu geen nieuwe foto's meer op dit forum!
sorry voor de mensen die het wel leuk en interessant vinden.
gr rob
Ik vind het heel jammer, Rob!
Ik hoop dat je alsnog straks eens op het forum laat zien wat het is geworden; lijkt me echt wel gaaf.
@ de rest
Helaas, de auto is gesloopt. Te laat. Omomkeerbaar. Dus wat er ook beweerd wordt en gezegd, niks kan nu 't tij nog keren. DUS: dan maar gewoon van genieten.
Daarbij is een Soezoeki Salto natuurlijk leuk om mee te crossen, maar wat gaat er boven een achterwielaandrijver? En welke achterwielaandrijver met zo'n laag gewicht is er nu tegenwoordig nog te koop?
Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ik m'n eerst 360 ook heb afgeragd. Ook dat is niet goed te praten, na 't eerste ongeluk met dat ding had toch niemand hem willen hebben. De tweede 360 heb ik letterlijk gered van de sloop. (??n chassisbalk waaraan de linkermotorsteun zit, was compleet weggerot) uiteindelijk is ook dat ding op de sloop geeindigd omdat niemand, maar ook niemand hem wou hebben. Maar toen is wel het V300-virus toegeslagen en ik mag toch wel toegeven dat ik een echte volvo300 liefhebber ben geworden.
Maar ik hoop toch echt die foto's enzo nog weleens te gaan zien

- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
:wave:Ovlov 3.6L;151784 schreef : Maar toen is wel het V300-virus toegeslagen en ik mag toch wel toegeven dat ik een echte volvo300 liefhebber ben geworden.