volvo 340 cbr 1000 motorfiets
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Die wegen incl. motor 612 kilo en dat is toch een goede 400 kilo minder dan een 340.
Waarom hij deze auto (?50,-) gekozen heeft snappen we wel, want voor elke niet-liefhebber blijft het natuurlijk een oud onding

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Face it.
Rob heeft overduidelijk deze auto gekocht om af te raggen, dat is hem in 10 minuten gelukt. Zo geweldig zal hij dus ook niet meer geweest zijn. Hij probeert er nu in ieder geval nog wat leuks mee te doen. (en of jij het er dan mee eens bent of niet: pech, het is niet jouw auto.)
Probeer liever je aandacht te concentreren op de dingen die je wel bevallen, positieve energie werkt (bijna) altijd beter dan mensen afkatten en ontmoedigen.
- V300 register
- Verbannen
-
Tuurlijk is dit een liefhebbers forum, (anders had ik zelf ook niet rondgehangen) maar als iemand iets anders in gedachte heeft dan alleen maar poetsen en er zuinig op zijn wordt hij hier al op bladzijde 1 voor gek verklaard en compleet afgebrand............... iets wat ik te kortzichtig vind. (zijn telkens wel dezelfde maar dat doet er niet toe)
Het lijkt wel of als je niet poetst en zuinig bent je hier niet welkom bent, en nu zeg ik niet dat iedereen zo reageert (absoluut niet!) want het is hier best gezellig op het forum (Toch?) maar misschien werkt het beter door hem of haar ook gek te maken van de 300 serie, misschien laten ze dan de volgende wel heel. op deze manier krijg je waarschijnlijk het tegendeel.
Toen ik een 300 kocht dacht ik ook wat een 'opa wagen' maar kwam er gelukkig al heel snel achter dat het toch wel een lekker bakkie is!!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
setsunakaede;151563 schreef : Tsja, opmerkingen van "Het is maar een oude auto" zetten natuurlijk nogal kwaad bloed binnen een liefhebbersclub. Daar moet je ook wel een beeetje tegen kunnen als je zo'n project hier post, uiteraard zijn er mensen waarbij je alle stekels omhoog krijgt als je op deze manier jezelf in de kijkert speelt op het forum.
Jammer dat je je daardoor gelijk laat ontmoedigen, er zijn hier ook mensen die het wel leuk vinden om te zien hoe je dingen oplost. Zoals ik, en ik heb al een paar andere nieuwsgierigen langs zien komen.
Blijft natuurlijk de vraag waarom je niet een micra'tje oid als basis hebt genomen, veel lichter dus prettiger voor je motorblok
ZwerverRoodbaard;151566 schreef : Micra? Er staan voldoende (s)Alto's/Cuore's te koop voor niks en die wegen helemaal niks.
Die wegen incl. motor 612 kilo en dat is toch een goede 400 kilo minder dan een 340.
Waarom hij deze auto (?50,-) gekozen heeft snappen we wel, want voor elke niet-liefhebber blijft het natuurlijk een oud onding
Omdat die Micra-/ en Alto-/Cuore -Liefhebbers dat ook ernstig zonde vonden... :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;151717 schreef : Omdat die Micra-/ en Alto-/Cuore -Liefhebbers dat ook ernstig zonde vonden... :lol:
Die moeten volgens mij nog uitgevonden worden, ik ben ze nog nooit tegengekomen in ieder geval! :nono:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
www.micrafanclub.com/
www.suzukialtoclub.nl/
home.ddcnl.nl/
hoe je het ook wend of keert, van elk automodel zijn liefhebbers en uiteindelijk is er altijd wel iemand die het erg vind als zo'n stuk blik op wielen de pers in gaat; wat voor logo er ook op staat.
ik begin eigenlijk steeds meer een hekel te krijgen aan een groot deel van die figuren, al dat gezeur over de auto in originele staat houden terwijl voor hun neus het een en ander aan origineel vrolijk weg staat te rotten. zo is er hier in het dorp ook een schitterende mustang aan z'n einde gekomen (het blok dus, door gebrekkig onderhoud) van een eigenaar die in het mustangwereldje toch wel een beetje bekend stond om het feit dat je vervloekt werd als je geen originele ventieldopjes gebruikte. vond dat toch wel vrij ironisch.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik wil Rob best wel een kans geven om te laten zien dat hij de auto over vijf jaar nog heeft in deze staat. Dan krijgt ie van mij 10 euro voor het lidmaatschap van de club. Ik vind het ook interessant wat ie doet.
Ik kom echter nu al, ook voor de 340, onderdelen (met name plaatwerk en een paar andere dingen) tekort en kan er dus clubleden niet blij mee maken. Dan steekt het dat er een soort gelatenheid, of een houding van "het is nu eenmaal zo" is. Terwijl ik veel vrije uurtjes en met hart en ziel probeer de onderdelenvoorziening voor iedereen van de club op peil en betaalbaar te houden. Ik neem daarmee best wel risico, want het is vaak voorgekomen dat ik de betaling van de huur even heb moeten uitstellen.
Misschien reageer ik niet altijd even handig en soms wel wat te snel en fel, daarvoor excuses. Maar bovenstaande is mijn motivatie.