Naafdoppen her produceren
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;232254 schreef : Ik heb ze afgelopen weekend uitgebreid bekeken. Super werk is er geleverd.
En het keurmerk van Robbert Jan, daar mag je met recht trots op zijn!
Inderdaad, ze zijn echt heel mooi geworden. Persoonlijk vind ik ze beter dan het origineel :y:
- V300 register
- Verbannen
-

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Ik ga deze avond even kijken of ik mooie foto's kan maken en hier in het topic te plaatsen samen met het bestelformulier voor degene die ze wel willen maar niet op de beurs konden zijn.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Je kunt deze invullen en weer als bijlage opsturen naar
Je ziet bijvoorbeeld op deze foto wat kleine haar krasjes, deze zie je met het blote oog niet eens, dus vrees niet, ze zijn mooi glimmend

En het gaat hier om de gepolijste alluminium exemplaren met sticker met daar overheen een hars laag, en die is overgens zo helder dat je het op de foto niet echt zie.
Dit is een eenmalige productie van 15 euro per dopje.
Als de website klaar is bied ik deze versie aan voor 20 euro, hiernaast zijn er dan ook andere versies te krijgen zoals o.a. de geanodiseerde versie met sticker en zonder hars, ik wil ze dan ook uit RVS maken, of kaal zonder sticker van RVS of aluminium (eventueel gepolijst) hier heb ik nog geen prijzen van.
Dus nogmaals deze zijn van aluminium / gepolijst / met sticker + hars (voor 15 euro per dop

Dit geld dan alleen nog voor deze hele week, daarna wil ik beginnen met de eerste productie en de bouw van m'n website, + de eerste proefdoppen van RVS en in die tussentijd bied ik dus niets aan. Mocht je ze dus liever geanodiseerd willen of van RVS, dan moet je nog even geduld hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Volgende week woensdag de kopse kant bewerken waar de sticker opkomt, gisteren zijn de naafdoppen gegrafeerd met de website waar ze uiteindelijk te bestellen zijn. De website is nog niet af, ben daar nog druk mee bezig.
Aangezien de draaibank helaas nog steeds op m'n oude school staat en het nog wel een aantal maanden kan duren voordat hij bij mij staat wacht ik nog even met het door produceren. Dus degene die ze op de VKB hebben besteld hebben mazzel

Over ongeveer 2 a 3 weken is de eerste serie klaar voor die gene.
- V300 register
- Verbannen
-