ook voor roestpreventie en laswerk
Naafdoppen her produceren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-09-2014 17:02 #950469
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Naafdoppen her produceren
Vanuit Heiloo inderdaad een stukkie dichterbij :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2014 17:31 #950634
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Naafdoppen her produceren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-09-2014 21:32 #950708
door V300 register
ziet er wel errug netjes uit man!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2014 00:09 #950712
door V300 register
Knap staaltje!
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2014 11:11 #950718
door Steven340
Inmiddels heb ik er ook een aantal geanodiseerd, deze zijn dan mat grijzig.
Ik heb dan gewoon 2 soorten, geanodiseerd of gepolijst alluminium. Mag je kiezen.
Maandag ga ik de bovenkant harsen, maar omdat transparant te maken moet je dat ook weer polijsten, en nou weet ik niet of dat makkelijk gaat bij de geanodiseerde exemplaren. Want de kans is groot dat je dan ook de rand meeneem. Maar dat moet ik nog even bekijken.
Ik heb dan gewoon 2 soorten, geanodiseerd of gepolijst alluminium. Mag je kiezen.
Maandag ga ik de bovenkant harsen, maar omdat transparant te maken moet je dat ook weer polijsten, en nou weet ik niet of dat makkelijk gaat bij de geanodiseerde exemplaren. Want de kans is groot dat je dan ook de rand meeneem. Maar dat moet ik nog even bekijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2014 12:35 #950721
door V300 register
Wacht met polijsten tot na het harsen 
Of plak het reeds gepolijste goed af :y:

Of plak het reeds gepolijste goed af :y:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
21-09-2014 13:04 #950722
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Naafdoppen her produceren
Mooi werk Steven!
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2014 18:59 #950825
door Steven340
Ik heb nu ??n dopje helemaal 100% perfect inclusief de hars laag. Deze is echt super strak geworden en knetterhard :groovy: Er is helaas geen tijd meer om er nog meer te doen tot de beurs, het uitharden kost simpel weg gewoon veel tijd.
Zal ook alle voorgaande prototypes meenemen van hoe het begon tot het eind, altijd interesant hoe het zich heeft ontwikkeld
Op de beurs kunnen mensen een bestelformulier invullen om deze dopjes bij me te bestellen. Dit gaat dan voor een eenmalige productie (tijdelijk)
En ze zijn alleen in de gepolijste alluminium variant te krijgen, het nadeel is bij de geanodiseerde exemplaren is dat dat het harsen onmogelijk maakt. Dit moet nog na geschuurd worden en daarmee beschadigd de rand al snel. RVS moet dit vervangen.
Na deze tijdelijke eenmalige productie kan ik me even bezig houden om deze dopjes van RVS te maken. De alluminium varianten blijven dan ook bestaan, kun je gewoon kiezen. RVS dopjes zullen duurder zijn maar gaat wel veel langer mee.
Als de RVS exemplaren ook goed zijn kun je de dopjes pas weer via een website bestellen.
Dit zal niet veel tijd in beslag nemen, het programma is er al, alleen de beitelplaatjes en de snijsnelheden/voedingen moeten aangepast worden in de draaibank.
Kortom, op de beurs kun je het dopje eens goed bekijken, en zal overgens ook nog even een online bestelformulier maken voor de gene die niet op de beurs kunnen zijn voor deze alluminium exemplaren. Dan komen er in dit topic ook meteen goeie foto's van de dop.
En als je ze van RVS wilt zul je nog even geduld moeten hebben
De prijs is nog niet met zekerheid te zeggen maar hou maar rekening met 10 tot 15 euro per dopje, meer zal het niet worden. Hier ga ik vanavond nog even over rekenen.
Zal ook alle voorgaande prototypes meenemen van hoe het begon tot het eind, altijd interesant hoe het zich heeft ontwikkeld

Op de beurs kunnen mensen een bestelformulier invullen om deze dopjes bij me te bestellen. Dit gaat dan voor een eenmalige productie (tijdelijk)
En ze zijn alleen in de gepolijste alluminium variant te krijgen, het nadeel is bij de geanodiseerde exemplaren is dat dat het harsen onmogelijk maakt. Dit moet nog na geschuurd worden en daarmee beschadigd de rand al snel. RVS moet dit vervangen.
Na deze tijdelijke eenmalige productie kan ik me even bezig houden om deze dopjes van RVS te maken. De alluminium varianten blijven dan ook bestaan, kun je gewoon kiezen. RVS dopjes zullen duurder zijn maar gaat wel veel langer mee.
Als de RVS exemplaren ook goed zijn kun je de dopjes pas weer via een website bestellen.
Dit zal niet veel tijd in beslag nemen, het programma is er al, alleen de beitelplaatjes en de snijsnelheden/voedingen moeten aangepast worden in de draaibank.
Kortom, op de beurs kun je het dopje eens goed bekijken, en zal overgens ook nog even een online bestelformulier maken voor de gene die niet op de beurs kunnen zijn voor deze alluminium exemplaren. Dan komen er in dit topic ook meteen goeie foto's van de dop.
En als je ze van RVS wilt zul je nog even geduld moeten hebben

De prijs is nog niet met zekerheid te zeggen maar hou maar rekening met 10 tot 15 euro per dopje, meer zal het niet worden. Hier ga ik vanavond nog even over rekenen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-09-2014 17:12 #950866
door V300 register
Zien er mooi uit hoor!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2014 20:47 #950872
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Naafdoppen her produceren
Het zijn prachtige dopjes. Ik heb dan ook een setje besteld.
Moderators: Mark Smeets