Reproductie Portierhandgrepen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben momenteel aan het tekenen geslagen en wil wat setjes gaan maken, in eerste instantie voor eigen wagenpark; kijken hoe en wat makkelijk is voor een evt reproductie. de handgrepen zitten bijv geklonken en er zijn wat alternatieven hiervoor, moet ik nog nader bekijken. zo denk ik momenteel aan een package-deal. oude sets handgrepen inleveren en nieuwe meekrijgen, hoef je alleen tussendoor de slotcylinders over te zetten. de nieuwe zijn dan vers gespoten (evt gepoedercoat; ligt eraan hoe lastig dit is!) en voorzien van de nieuwe RVS handgreep)
pricewize denk ik dat alles meegenomen de handgreep zelf rond de ?25 uit komt, geassembleerd geheel met gepoedercoate greep ?50/60; maar dan moet ik eerst nog even gaan klokken hoeveel tijd het me gaat kosten ze uit elkaar te halen, stralen; poedercoaten en alles weer te monteren!
ik zeg; begin maar vast met het sparen van complete handgrepen:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wie kan er nou zeggen dat hij/zij RVS handgrepen aan zijn/haar de auto heeft?
Dat word dus absoluut iets om voor te gaan sparen mocht het uiteindelijk tot echte productie gaan komen.
Mr stainless steel does justice to his nickname again.

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb ook al meer dan eens een afgebroken handgreep gehad, hoewel ik nu totaal geen klachten meer heb ondanks de nieuwe deurrubbers. Ik heb alle bewegende delen goed ingevet en het gaat nu een stuk soepeler.
Maarja, als je in de winter zit met een 300 die altijd buitenstaat... ik kan me voorstellen dat het dan een ander verhaal wordt.
Iig, ik heb al een voorraad handgrepen liggen

Wel even oppassen dat 3-deurs en 5-deurs verschillende deurgrepen hebben!
- V300 register
- Verbannen
-
reproductie in RVS lijkt me een heel mooi initiatief, lukt dat met 4 delen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;198905 schreef : Doen!
Ik heb ook al meer dan eens een afgebroken handgreep gehad, hoewel ik nu totaal geen klachten meer heb ondanks de nieuwe deurrubbers. Ik heb alle bewegende delen goed ingevet en het gaat nu een stuk soepeler.
Maarja, als je in de winter zit met een 300 die altijd buitenstaat... ik kan me voorstellen dat het dan een ander verhaal wordt.
Iig, ik heb al een voorraad handgrepen liggen
Wel even oppassen dat 3-deurs en 5-deurs verschillende deurgrepen hebben!
Wat is het verschil?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;198915 schreef : Wat is het verschil?
als het goed is, is Chris K. daar achter gekomen toen hij de handgreep van zijn 3-deurs 360 moest vervangen, terwijl ik hem een handgreep voor een 5-deurs had meegegeven (ik wist toen nog niet dat er verschil was).
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-