ook voor roestpreventie en laswerk

Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2010 19:29 #828506 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
Coaten, :no: ik ga origineel getinte ramen gebruiken van een ander auto :yesyes: die ik hier heb staan :y:

En als ik ooit van een auto de ramen laat coaten dan laat ik het coatings bedrijf alle ramen uit- en inbouwen :yesyes: zij doen het dagelijks en hebben er meer verstand van en als het gaat lekken, dan kunnen zij de rotzooi opknappen :humor:

:y: Als ik hulp nodig heb laat ik je wel wat weten :y: in welk gedeelte van Pink Pop City zit je? Ik loop momenteel voor mijn studie leraar techniek stage op de Charlemagne College, locatie Brandenberg dat is aan de Graafstraat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-05-2010 20:18 #828514 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
Dat is niet zo gek ver van mij af.Heigank,dat is bij het zwembad.Maar dat duurt hopelijk niet al te lang meer.Heb de hut te koop staan.Toekomstige woonomgeving: Echt

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2010 22:45 #828529 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen

Bart Manders;142698 schreef : Dat is niet zo gek ver van mij af. Heigank, dat is bij het zwembad. Maar dat duurt hopelijk niet al te lang meer. Heb de hut te koop staan.

Klein wereld, niet waar?

Bart Manders;142698 schreef : Toekomstige woonomgeving: Echt

Worden we "buren" :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-05-2010 10:56 #829541 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
Ik heb ook alle ruiten laten tinten. Alle ruiten zijn eruit geweest. Voorruit zit maar met twee beugeltjes vast op de hoeken. Als je een lange schroevendraaier pakt kun je ze zo ombuigen. Scheelt een dashboard uitbouwen. Ik heb wel gekozen voor folie. Als je namelijk ooit problemen krijgt met ome agent, kun je d e auto laten staan. Folie kun je er zo weer aftrekken. Is trouwens speciale folie, zie je echt niks van aan de buitenkant. Natuurlijk wel laten doen en niet zelf beginnen te kloten. Ook hier zit dan garantie op.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-05-2010 11:05 #829544 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
Heb je misschien een 'voor' en 'na' foto?
En hoe werkt dat met de achterruitverwarming?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-05-2010 12:21 #829548 door V300 register
Een kennis van mij heeft ooit eens een boete gehad omdat zijn voorruit en de voorste zijruiten getint waren. Ik zou het even uitzoeken of het in de tussen tijd veranderd is, strax kun je alles er weer aftekken :wtf:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2010 12:26 #829549 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
voorruit mag getint worden maar moet voor 75% lichtdoorlatend zijn
zijruiten tot de b-stijl mogen getint worden maar moeten voor 70% lichtdoorlatend zijn
na de b-stijl boeit het helemaal niets meer vwb lichtdoorlatendheid

de politie hanteerd een gedoogbeleid van 50% lichtdoorlatendheid op de voorste ruiten tot de b-stijl, maar tref je een agent die een slechte dag heeft dan kan het zo zijn dat je de auto moet laten staan/folie eraf moet trekken als je de wettelijke waarden mbt lichtdoorlatendheid overschrijd

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2010 07:45 #833109 door V300 register
Ben toevallig ook bezig groene ramen te plaatsen in de witte, vreemd iets is dat de heldere ramen (1978) dikker zijn dan de groene (1984)
Zijn er nog nieuwe voorruiten te krijgen? Groen met band uiteraard, wel fijn zo'n krasvrij nieuw raam toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2010 18:34 #833182 door V300 register

AvdAkker;143778 schreef : voorruit mag getint worden maar moet voor 75% lichtdoorlatend zijn
zijruiten tot de b-stijl mogen getint worden maar moeten voor 70% lichtdoorlatend zijn
na de b-stijl boeit het helemaal niets meer vwb lichtdoorlatendheid

de politie hanteerd een gedoogbeleid van 50% lichtdoorlatendheid op de voorste ruiten tot de b-stijl, maar tref je een agent die een slechte dag heeft dan kan het zo zijn dat je de auto moet laten staan/folie eraf moet trekken als je de wettelijke waarden mbt lichtdoorlatendheid overschrijd

Vraag eens een calibratierapport van de meetapparatuur die de agent gebruikt als je aangehouden wordt. Ter plekke folie er af trekken zou ik noooit doen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC