Alle "normale" ramen wisselen voor getinte ramen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
En als ik ooit van een auto de ramen laat coaten dan laat ik het coatings bedrijf alle ramen uit- en inbouwen :yesyes: zij doen het dagelijks en hebben er meer verstand van en als het gaat lekken, dan kunnen zij de rotzooi opknappen :humor:
:y: Als ik hulp nodig heb laat ik je wel wat weten :y: in welk gedeelte van Pink Pop City zit je? Ik loop momenteel voor mijn studie leraar techniek stage op de Charlemagne College, locatie Brandenberg dat is aan de Graafstraat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Bart Manders;142698 schreef : Dat is niet zo gek ver van mij af. Heigank, dat is bij het zwembad. Maar dat duurt hopelijk niet al te lang meer. Heb de hut te koop staan.
Klein wereld, niet waar?
Bart Manders;142698 schreef : Toekomstige woonomgeving: Echt
Worden we "buren" :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
En hoe werkt dat met de achterruitverwarming?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zijruiten tot de b-stijl mogen getint worden maar moeten voor 70% lichtdoorlatend zijn
na de b-stijl boeit het helemaal niets meer vwb lichtdoorlatendheid
de politie hanteerd een gedoogbeleid van 50% lichtdoorlatendheid op de voorste ruiten tot de b-stijl, maar tref je een agent die een slechte dag heeft dan kan het zo zijn dat je de auto moet laten staan/folie eraf moet trekken als je de wettelijke waarden mbt lichtdoorlatendheid overschrijd
- V300 register
- Verbannen
-
Zijn er nog nieuwe voorruiten te krijgen? Groen met band uiteraard, wel fijn zo'n krasvrij nieuw raam toch?
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;143778 schreef : voorruit mag getint worden maar moet voor 75% lichtdoorlatend zijn
zijruiten tot de b-stijl mogen getint worden maar moeten voor 70% lichtdoorlatend zijn
na de b-stijl boeit het helemaal niets meer vwb lichtdoorlatendheid
de politie hanteerd een gedoogbeleid van 50% lichtdoorlatendheid op de voorste ruiten tot de b-stijl, maar tref je een agent die een slechte dag heeft dan kan het zo zijn dat je de auto moet laten staan/folie eraf moet trekken als je de wettelijke waarden mbt lichtdoorlatendheid overschrijd
Vraag eens een calibratierapport van de meetapparatuur die de agent gebruikt als je aangehouden wordt. Ter plekke folie er af trekken zou ik noooit doen.