Kleurcode 218-5 waar te krijgen?
- V300 register
- Verbannen
-
jeroen85;138074 schreef : Ik ben op zoek naar een lakstift en spuitbus met mijn kleur. Maar het schijnt dat ik een onmogelijke kleur heb. De 218-5 is niet meer te krijgen bij mijn lokale onderdelenman, noch bij de Volvo dealer.
Ze zeggen dat het wel valt te mengen voor een prijs van 25 euro. Kennen jullie misschien een adres die deze zeldzame kleur wel verkoopt?
Als je ooit in de buurt van lelystad bent, de FBA heeft een meng machine waar ze of op kleurnummer of aan de hand van een sample (meten) de kleur kunnen namaken. Het zou me sterk verbazen als dit de enige winkel is in Nederland die dat kan. Ik was geloof ik iets van 15 euro voor de spuitbus kwijt. (andere kleur, ook een Volvo blauw metallic)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Is duurder, maar dan heb je w?l de perfecte kleur! Na 25 jaar is je lak namelijk best verkleurd.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de autospuiterij, autoschadebedrijf die ook lak verkoopt, of een speciale auto lak handel kunnen die kleur zo voor je mengen als het goed is.
maarrrw.... het is wel een metallic lak dus of het er uit gaat zien als je dat met een spuitbus gaat spuiten????
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;138500 schreef : lokale onderdelenman ?n volvo dealer, allebei de verkeerde plek om zo iets te vragen.
de autospuiterij, autoschadebedrijf die ook lak verkoopt, of een speciale auto lak handel kunnen die kleur zo voor je mengen als het goed is.
maarrrw.... het is wel een metallic lak dus of het er uit gaat zien als je dat met een spuitbus gaat spuiten????
Die adressen zijn prima te vinden idd, het gaat mij ook niet om het perfecte resultaat, maar wel zo mooi mogelijk. Het gaat uiteindelijk toch om niet al te zichbare plekken langs de wielkassen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
AvdAkker;138079 schreef : 218.5 arctic blue metallic is de lelijkste kleur die ooit op een 3 serie geleverd is en ik kan het weten! (de 340 turbo heeft die kleur)
:wtf2: Dan moet ik zeggen dat smaken verschillen mijn toekomstige daily heeft die kleur en :flame: DIE KLEUR VIND IK MACHTIG MOOI :yesyes:
[Nou moet ik zeggen dat ik wel van blauw hou]
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-