Kleurcode 218-5 waar te krijgen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ze zeggen dat het wel valt te mengen voor een prijs van 25 euro. Kennen jullie misschien een adres die deze zeldzame kleur wel verkoopt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Een verfhandel moet de kleur gewoon kunnen mengen in spuitbus of blik. Zal altijd wel iets duurder zijn maar als je genoeg in 1x besteld hoef je ook nooit meer terug.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zou het iig aan laten mengen; 218.5 is een kleur die zeer licht kan verkleuren en dat is op deze metallictint zeer goed te zien
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;138080 schreef : Ik ben hiervoor ook nog aan het zoeken, kun je dan gewoon met je kleurcode naar een verfboer toe?
AVA in Groningen zegt van wel. Aan de hand van de kleurcode mengen ze het voor je. Kost je 25 euro.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;138082 schreef : Ja. Een goed oog kan de juiste (verkleurde) kleur er zo uitpikken, mocht je niet voor een full-spray gaan. Ik zou namelijk niet zomaar de kleurcode aanhouden als juiste kleur, zeker niet als je het vermoeden hebt dat de lak verkleurd is. Bij mijn Blue special was het destijds een andere kleurcode 'geworden'.
Ik heb momenteel voorschermen en andere deuren in een niet-beige kleur, die wil ik dan beige spuiten, dan maar met licht kleurverschil. En op termijn de hele auto (laten) spuiten, maar daar moet ik dan nog even voor sparen :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
jeroen85;138083 schreef : AVA in Groningen zegt van wel. Aan de hand van de kleurcode mengen ze het voor je. Kost je 25 euro.
Ik zou gewoon even langs gaan en het voorbeeldstaaltje vergelijken met de auto. Bij de kleurcode van onze grijze 360 waren namelijk 2 tinten grijs leverbaar.
Ik heb zelf ook de kleur 218.5 en hoop later dit jaar een aantal onderdelen te spuiten, dus dan ga ik ook een blik verf laten mengen
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
AvdAkker;138079 schreef : 218.5 arctic blue metallic is de lelijkste kleur die ooit op een 3 serie geleverd is en ik kan het weten!
He! Niet smoelen man!!
218.5 is een hele mooie kleur..... :yeah:
Groothandel 'ferwerda' is dealer van DuPont en daar heb ik ook wel eens een 218.5 bus vandaan gehaald. 2 tientjes. In friesland hebben ze meerdere locaties, misschien ook in Groningen?