spatbord demonteren
- V300 register
- Verbannen
-
Sid340;120327 schreef : De eerste keer dat ik dit moest doen was bij Erik, toen heb ik een flexibel verlengstukje gebruikt op de ratel. Maar wat ook kan is een pijpsleutel gebruiken, dit gaat ook erg goed. Verder schroef ik dat boutje nooit meer terug, het heeft in mijn optiek nauwelijks functie.
idd, je hebt er meer nadeel aan dan voordeel!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vanaf nu zweer ik wat meer optimistisch te zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;123128 schreef : Auuwww, dat is idd niet goed!
Inderdaad, want dit is een 91er. Weinig kms op de klok, maar kennelijk altijd onder de douche geparkeerd geweest.:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Neerlands trots;123134 schreef : Inderdaad, want dit is een 91er. Weinig kms op de klok, maar kennelijk altijd onder de douche geparkeerd geweest.:humor:
Mijn god, dat ziet er erger uit dan mijn '87er!
Ga je dat nog repareren? Het is goed te doen!
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;123136 schreef : Ga je dat nog repareren?
Neehoor, het was een sloper. Het bijzondere is dat het oppervlaktestaal nog helemaal gaaf was. Geen roest te zien. Wel angstwekkend dus, want zo zullen er nog wel meer rondrijden die onderhuids compleet tot gruis verworden zijn. :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-

Hebben die binnenschermen een constructiedragende functie? Dwz.. als je een ongeluk krijgt - kom je er dan een stuk slechter vanaf als die binnenschermen zo rot zijn als op de foto's hierboven??
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;123161 schreef : Tot je een keer over een drempel rijdt en je voorkant ligt er af..
Hebben die binnenschermen een constructiedragende functie? Dwz.. als je een ongeluk krijgt - kom je er dan een stuk slechter vanaf als die binnenschermen zo rot zijn als op de foto's hierboven??
't is allemaal stevigheid natuurlijk. In principe vormen het buitenscherm en binnenscherm ook een soort koker..........
- V300 register
- Verbannen
-
is overigens goed te zien, mits je de motorkap ?n je ogen open doet.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;123217 schreef : zeker, dit is absoluut apk afkeur
is overigens goed te zien, mits je de motorkap ?n je ogen open doet.
Als je het spatbord in zo'n staat nog nooit gedemonteerd hebt is die roest aan het binnenscherm waarschijnlijk alleen zichbaar als een bruin randje.
Als dit APK afkeur zou worden zou ik trouwens behoorlijk in discussie gaan omdat deze roest 0,0 sterkte van de koets vermindert in mijn ogen.