ook voor roestpreventie en laswerk
uitlaatophangpunt
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2009 16:39 #786230
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic uitlaatophangpunt
wordt ergens vanavond voor gezorgd;)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2009 17:30 #786530
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic uitlaatophangpunt
ok, tof!
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2009 21:36 #786559
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic uitlaatophangpunt
woeps, het was al wat later geworden als "vanavond"
maar goed hier zijn ze dan.
zo zit hij standaard:
[ATTACH]1726[/ATTACH]
en zo met het steuntje een halve slag gedraaid:
[ATTACH]1727[/ATTACH]
je zult zien dat als je het steuntje een halve slag draait, je alsnog precies goed bij de chassisbalk uitkomt, ter hoogte van de aansluiting met de brandstoftankbalk.
maar goed hier zijn ze dan.
zo zit hij standaard:
[ATTACH]1726[/ATTACH]
en zo met het steuntje een halve slag gedraaid:
[ATTACH]1727[/ATTACH]
je zult zien dat als je het steuntje een halve slag draait, je alsnog precies goed bij de chassisbalk uitkomt, ter hoogte van de aansluiting met de brandstoftankbalk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2009 22:07 #786566
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic uitlaatophangpunt
het wordt als je dat steuntje verdraaid trouwens wel iets lastiger om dat rubber te lossen.
voor het heule mooie kun je een tweetal lange m8 bouten dwars door de koker laten komen, aan de onderzijde tegen de chassisbalk borgen met een grote schijf+moer en dan het steuntje met nog een moer, dan is dat probleem ook opgelost.
voor het heule mooie kun je een tweetal lange m8 bouten dwars door de koker laten komen, aan de onderzijde tegen de chassisbalk borgen met een grote schijf+moer en dan het steuntje met nog een moer, dan is dat probleem ook opgelost.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-07-2009 20:16 #786674
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic uitlaatophangpunt
OK!
bedankt, zal ik eens proberen!!
En lassen aan de kokerbalk mag niet omdat je dan roest krijgt?
een gat doorboren is niet erg?
bedankt, zal ik eens proberen!!
En lassen aan de kokerbalk mag niet omdat je dan roest krijgt?
een gat doorboren is niet erg?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2009 20:24 #786676
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic uitlaatophangpunt
als je een beetje handig bent met boren kun je met gemak voorkomen dat je bramen IN de chassisbalk achterlaat en na het boren kun je het gat gelijk behandelen met een of anti-roest spul (constructieprimer afgetopt met tectyl) ga je aan een koker of uberhaupt een hol deel lassen dan brand je door de warmte aan de binnenzijde van de koker de coating weg; resulterend in een permanent zwakker stuk chassisbalk alsin veel vatbaarder voor roest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





