Adresjes voor tectyleren/ML-behandeling
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Tectyl- en M.L. Station H. Achterberg
Sterkenburgerlaan 4,
3972ME DRIEBERGEN-RIJSENBURG ( Utrecht )
Tel. 0343 -515344
De beste man is wel zijn stem kwijt door de tectyl en praat zacht, maar een 1e klas bedrijf, en niet heel erg duur.
- V300 register
- Verbannen
-
[mod]Voorgaande berichten komen uit topic: " Opruiming "[/mod]
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;77494 schreef : [mod]Voorgaande berichten komen uit topic: " Opruiming "[/mod]
Lijkt mij ook beter zo, begon tijd te worden voor een eigen topic.
Thnx
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
maar; die doen niet voorspoelen, etc. Liefst zelf je interieur demonteren, afdekken etc; zij doen dan het 'smerige werk' met de ML, gaatjes boren etc etc, en jij schroeft daarna alle panelen weer terug op de plaats.
Ik kan me voorstellen dat een soortgelijke gang van zaken dichter bij huis ook mogelijk is. Als ze maar overal komen (tectyleerschema staat op het ledenmenu)
- V300 register
- Verbannen
-
En ik kan me wel voorstellen als je zelf spoelt en demonteerd/monteerd dat de prijs een stuk lager uitvalt.
Is wat mij betreft ook prima, even een dagje sleutelen en spuiten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat overigens wel een belangrijk verschil met van Aalst/v Egmond is, is dat zij bij die prijsopgave waarschijnlijk ook het behandelen van de onderkant (het zichtbare deel) van de bodem meepakken met dikke wax.
Dat is niet nodig, want daar kun je zelf ook bij. het deel wat je het beste kunt uitbesteden is het inwendig behandelen van dorpels, kokers, spatborden en dergelijke.
Zelf spoelen zou ik zeker niet aan beginnen, je moet het namelijk met kokend heet water doen en na afloop met hete lucht de zaak gortdroog maken. Hier gebruiken ze slangen met zij-openingen voor, die op tactische plekken tegen en door de auto blazen.
als je met koud water spoelt heeft het niet genoeg effect, en als het niet goed droog is voor je gaat tectyleren sluit je het vocht op op plekken waar je het juist niet wilt hebben.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;77549 schreef : (tectyleerschema staat op het ledenmenu)
Tot mijn verbazing zat er een gloednieuw tectyleerschema voor 343's/345's tussen de boekjes van de DLS. Erg handig, dan kan men zelf alle dopjes opzoeken en provisorisch tectyleren van binnen.