Adresjes voor tectyleren/ML-behandeling
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Applejack;77010 schreef : Wat het inwendig tectyleren betreft, gebeurt dit met een soort van zink-primer ofzo? En wat zal dat kosten?
Als je je auto laat tectyleren door een Dinitrol centrum kost je dit tussen de 500 en 600 euro. Dan ben je wel voor lange tijd klaar en dit is erg goed. Je moet dan ook jaarlijks terugkomen ter controle. Het is dat mijn geld op is, anders had ik het ook zo laten doen. Ik heb mijn auto in de zomer (laten) restaureren en ben vanwege geldgebrek dus zelf maar aan de slag gegaan met de tectyl. Misschien volgende zomer Dinitrol?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
200 euro voor cleanen vooraf aan de behandeling
850 euro voor de behandeling, wat een geld!
en dan elke 2 jaar terug, wordt hij weer gecleaned en krijgt hij een lichte onderhoudsbehandeling in 2 uurtjes voor 185,-.
Dat valt dan wel weer mee vindt ik
Die eerste behandeling vindt ik echt te duur, voor een zeldzame sportwagen misschien niet, maar dit is gewoon meer dan de auto gekost heeft!
Iemand nog een ander adresje met soortgelijke behandeling?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar die dinitrol behandeling van 400 euro dan??
Waar heb jij dat toen laten doen, michel?
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
die hebben er v??l ervaring mee. en kijken zelfs eerst (dus v??r ze beginnen met het dure deel van de operatie) met een endoscoopcamera of de dorpels en kokers van binnen nog goed zijn. Als er al intern flinke roestvorming is, zullen ze de auto niet behandelen maar mag je eerst aan het lassen.
doorspoelen v??r tectyleren is wel de beste methode (ivm het wegspoelen van pekel en zand uit onbereikbare plaatsen) maar het kost gewoon wat meer omdat ze er veel tijd aan kwijt zijn, en je speciale apparatuur nodig hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met die link kom ik van van aalst uit. Van hem heb ik dus al bovengenoemde prijs.
Ik ben er wel van overtuigd dat deze behandeling de beste zal zijn, maar dat moet betaalbaarder kunnen.
Ik zie net dat de genoemde van egmond dus is overgenomen door van aalst.
Maar zie ook dat er volgens mij meer bedrijven zijn die dit doen.