Deuren demonteren en monteren
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Paar vraagjes:
-Hoe robuust is dat spul van Midlock? Wat zijn de ervaringen.
-De OP-25 is 110 mm lang, is dat lang genoeg of zou je ook de RE-25 (125 mm lang) door het onderste scharnier krijgen?
- V300 register
- Verbannen
-
Opzich kun je de deuren ook makkelijk zonder speciale tool demonteren. Je vervangt de deurpennen toch dus je kunt de onderste steeds een stukje uittikken en met een klein dremeltje afslijpen. Dan gaat het makkelijk.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Heb ondertussen de RE-25 besteld (0.97 ?/st ex BTW) omdat die uit productie is gegaan. De OP-25 kost 1.95 ?/st. Waar is de logica....
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
volvomania;126685 schreef : Bedankt voor de info.
Heb ondertussen de RE-25 besteld (0.97 ?/st ex BTW) omdat die uit productie is gegaan. De OP-25 kost 1.95 ?/st. Waar is de logica....
Ver te zoeken :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;62677 schreef : Zoals beloofd: slagbeugel(Midlock OP24) en trekstift(midlock OP25)
shit!!!!
Ik heb al een hele tijd zo'n "Z ijzer" liggen en het was om deurpennen te demonteren vertelde de man die mij het apparaat gaf. Ik zei ja, ja das handig maar wist natuurlijk totaal niet hoe het werkte. Alleen dat dunne pennentje is er niet bij maar dat moet ik natuurlijk wel ergens vinden. Zo leer ik nog eens wat:groovy:
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
De OP-24 kon ik nog gewoon bestellen bij "Technische centrale" in Best voor een 23 euro en nog wat.
Op Marktplaats staat een setje (1x OP-24 en 2x OP-25) te koop in Limburg voor 20 euro ( link.marktplaats.nl/291659716 ). Lijkt me een nette prijs.