ook voor roestpreventie en laswerk
Poetsbeurt voor je 300?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-07-2008 22:26 #720850
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Poetsbeurt voor je 300?
Sonax werkt ook goed op Alcantara.... maar niet heus...
productschade met rampzalig slechte afhandeling ook nog...
productschade met rampzalig slechte afhandeling ook nog...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 22:41 #720856
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Poetsbeurt voor je 300?
hmmm... "Goei spulleke" dus!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2008 15:06 #720917
door V300 register
Oja dat verhaaltje van Sonax was ik even vergeten.
Dus bij deze; de shampoo voor het wassen vind ik niet zoveel mis mee.. maargoed.
Vanwege dat artikel vermijd ik trouwens wel ?lk artikel van Sonax..
Dus bij deze; de shampoo voor het wassen vind ik niet zoveel mis mee.. maargoed.
Vanwege dat artikel vermijd ik trouwens wel ?lk artikel van Sonax..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2008 16:12 #720924
door Jeroen van Bodegom
Alleen de (afwezige) service is voor mij al genoeg om vanaf nu alles van Sonax te laten staan ja...
Strakke actie van Sonax, want ik denk dat dit verhaal op andere autofora nu ook vrij snel verspreid wordt... Ik denk dat dan het hele grapje voor hun nu wat duurder gaat uitpakken als een nieuw S8 interieur...
Strakke actie van Sonax, want ik denk dat dit verhaal op andere autofora nu ook vrij snel verspreid wordt... Ik denk dat dan het hele grapje voor hun nu wat duurder gaat uitpakken als een nieuw S8 interieur...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2008 16:44 #720935
door V300 register
Hopelijk wel, misschien leren ze er nog eens iets van.
Het is wel een merk van poetsmiddelen wat hard aan de weg (ge)timmerd (heeft), en is vrij zichtbaar via bestickerde dealerauto's en poetsstations enzo.
Daarom is het ook zo raar en funest dat ze zo'n schade als dit zo slecht oppakken.
voor mij geldt iig dat ik Sonax nooit nodig gehad heb voor alles wat ik zou willen met poetsen, en dat het er na dit verhaal dus ook niet meer inkomt...
Het is wel een merk van poetsmiddelen wat hard aan de weg (ge)timmerd (heeft), en is vrij zichtbaar via bestickerde dealerauto's en poetsstations enzo.
Daarom is het ook zo raar en funest dat ze zo'n schade als dit zo slecht oppakken.
voor mij geldt iig dat ik Sonax nooit nodig gehad heb voor alles wat ik zou willen met poetsen, en dat het er na dit verhaal dus ook niet meer inkomt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2008 19:36 #720948
door V300 register
Ik hield het toch al bij Meg's / Cartech

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-07-2008 20:59 #721531
door V300 register
Hallelujah, 18 pagina's heeft dat item inmiddels. Nou is Audi niet echt mijn merk, maar ik leef mee met die gast. Dit had ik ook niet verwacht van Sonax.
Ik denk dat ik maar ff door ga sparen en overstap op Meg. en Sonax kado doe......
Wel vraag ik me af of het voor alle produkten geldt, ik h?b wel goede ervaring, maar dit stuit me tegen de borst.
Overigens, ik ga dan wel overstappen naar Meg., maar er is nog een merk, Mother's. Ik ga waarschijnlijk niet op hun spullen over, maar dit vond ik toch wel interessant:
videos.streetfire.net/video/Mothers-Powe...l-4-Paint_151858.htm
Ik ben wel een liefhebber van zijn ontwerpen, maar of dit ook echt werkt, of zouden het de $$$$$ zijn geweest?
Oh ja, en allemaal bedankt voor deze reacties n.a.v. mijn Sonax-vraag, gaat geld kosten
, maar ja het doel heiligt alle middelen :yesyes:
Ik denk dat ik maar ff door ga sparen en overstap op Meg. en Sonax kado doe......
Wel vraag ik me af of het voor alle produkten geldt, ik h?b wel goede ervaring, maar dit stuit me tegen de borst.
Overigens, ik ga dan wel overstappen naar Meg., maar er is nog een merk, Mother's. Ik ga waarschijnlijk niet op hun spullen over, maar dit vond ik toch wel interessant:
videos.streetfire.net/video/Mothers-Powe...l-4-Paint_151858.htm
Ik ben wel een liefhebber van zijn ontwerpen, maar of dit ook echt werkt, of zouden het de $$$$$ zijn geweest?
Oh ja, en allemaal bedankt voor deze reacties n.a.v. mijn Sonax-vraag, gaat geld kosten

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2008 09:31 #721565
door Jeroen van Bodegom
Als Chip mij aanbied om mijn 360 even onder handen te nemen mag hij doen wat hij wil! Dan maakt het mij niet uit welke merken materialen hij gebruikt, als hij het doet wordt het toch wel een kunstwerk!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2008 14:19 #721613
door Jeroen van Bodegom
Stefan, heb je de komende 2 weken tijd om de Astra van mijn tante te komen doen? Kunnen we daarna meteen de (rookvrije, Yesss!) stad in!
Ik heb hier een collega met een verkrijtte rode polo coup? met wit uitgeslagen (voorheen zwart) kunststof die ook wel oren naar een poetsbeurt heeft. Hij zit verlekkerd naar de voor- en na foto's te kijken...
Doen we die er ook meteen achteraan?
Ik heb hier een collega met een verkrijtte rode polo coup? met wit uitgeslagen (voorheen zwart) kunststof die ook wel oren naar een poetsbeurt heeft. Hij zit verlekkerd naar de voor- en na foto's te kijken...
Doen we die er ook meteen achteraan?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-08-2008 14:57 #721614
door V300 register
Ik kan:
Volgende week donderdag overdag ('s avonds niet)
Of volgende week zaterdag avond (morgen ist al feest in Amsterdam he..) en dan stappen etc en dan de volgende dag die 2 auto's meepakken.
Ik weet niet hoe jullie zitten/denken ivm auto's poetsen op zondag? Of mag dat geen probleem heten - als dat wel zo is dan moeten we even iets anders verzinnen
.
Volgende week donderdag overdag ('s avonds niet)
Of volgende week zaterdag avond (morgen ist al feest in Amsterdam he..) en dan stappen etc en dan de volgende dag die 2 auto's meepakken.
Ik weet niet hoe jullie zitten/denken ivm auto's poetsen op zondag? Of mag dat geen probleem heten - als dat wel zo is dan moeten we even iets anders verzinnen

Moderators: Mark Smeets