ook voor roestpreventie en laswerk
Poetsbeurt voor je 300?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2007 14:12 #626709
door V300 register
Poetsbeurt voor je 300? is gemaakt door V300 register
Hey allemaal! (DIT IS GEEN COMMERCIELE ADVERTENTIE!)
Puur als hobby poets ik in het weekend wel eens auto's voor mensen. Ik werk zelf met Meguiars en heb een redelijk uitgebreid assortiment om je auto weer showroomglimmend te krijgen!
Nu hoef ik hier niet heel veel aan te verdienen, ik vind het heel leuk om auto's erg te zien opknappen.
Mocht je je auto willen laten poetsen (k ben er ongeveer 5 a 6 uur aan bezig) dan is dit de volledige behandeling:
- Afspuiten/ vuil verwijderen
- Wassen met Meguiars NXT Tech shampoo met de wasch-mitt (krasvrije washand) & afdrogen
- Voorbehandelen met klei (quick clay system) van Meguiars) om het vuil van en uit de lak te krijgen. Roetaanslag, teer etc alle kleine deeltjes gaan van de lak af
- Eventueel krasverwijderaar op lichte krassen
- Paint cleaner van meguiars - dit haalt de kleur/glans terug en reinigt de lak diep en is niet schadelijk. Het verwijdert ook lichte swirls & krasjes
- Deep Crystal Polish, dit brengt de originele kleur en diepte/glans van de lak helemaal terug
- NXT Tech Wax deze geeft een langdurige bescherming en glans voor je lak.
- gold class trim detailer: al het kunststof werk krijgt een behandeling hiermee, het wordt weer iets donkerder en ziet er nieuwer/mooier uit.
-Tyre gell: De banden worden mooi zwart en lijken als nieuw!
- All metal polish: Hiermee krijgt elk soort velgen weer een glans en bescherming alsof ze als nieuw zijn.
- Ramen reinigen
- Kunststof interieur reinigen met Meguiars voor kunststof & vinyl
- Auto uitzuigen
Uiteraard kan ook een beperktere behandeling worden gegeven bijvoorbeeld:
Wassen met NXT Tech Shampoo
NXT Tech Wax
Ramen reinigen & Auto uitzuigen.
Ik woon vlakbij Utrecht en bushaltes zijn op loopafstand. Een middagje winkelen tijdens de poetsbeurt is dus een optie. Wegbrengen/ophalen naar/van station Maarssen kan ook.
Prijs is nader over een te komen (hangt van de auto & behandeling af) en zal voor het grootste deel de materiaalkosten vergoeden.
Stuur me een e-mail voor interesse:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Hier een paar voorbeelden van auto's die eerder gedaan zijn:
Voor:
Na:
Puur als hobby poets ik in het weekend wel eens auto's voor mensen. Ik werk zelf met Meguiars en heb een redelijk uitgebreid assortiment om je auto weer showroomglimmend te krijgen!
Nu hoef ik hier niet heel veel aan te verdienen, ik vind het heel leuk om auto's erg te zien opknappen.
Mocht je je auto willen laten poetsen (k ben er ongeveer 5 a 6 uur aan bezig) dan is dit de volledige behandeling:
- Afspuiten/ vuil verwijderen
- Wassen met Meguiars NXT Tech shampoo met de wasch-mitt (krasvrije washand) & afdrogen
- Voorbehandelen met klei (quick clay system) van Meguiars) om het vuil van en uit de lak te krijgen. Roetaanslag, teer etc alle kleine deeltjes gaan van de lak af
- Eventueel krasverwijderaar op lichte krassen
- Paint cleaner van meguiars - dit haalt de kleur/glans terug en reinigt de lak diep en is niet schadelijk. Het verwijdert ook lichte swirls & krasjes
- Deep Crystal Polish, dit brengt de originele kleur en diepte/glans van de lak helemaal terug
- NXT Tech Wax deze geeft een langdurige bescherming en glans voor je lak.
- gold class trim detailer: al het kunststof werk krijgt een behandeling hiermee, het wordt weer iets donkerder en ziet er nieuwer/mooier uit.
-Tyre gell: De banden worden mooi zwart en lijken als nieuw!
- All metal polish: Hiermee krijgt elk soort velgen weer een glans en bescherming alsof ze als nieuw zijn.
- Ramen reinigen
- Kunststof interieur reinigen met Meguiars voor kunststof & vinyl
- Auto uitzuigen
Uiteraard kan ook een beperktere behandeling worden gegeven bijvoorbeeld:
Wassen met NXT Tech Shampoo
NXT Tech Wax
Ramen reinigen & Auto uitzuigen.
Ik woon vlakbij Utrecht en bushaltes zijn op loopafstand. Een middagje winkelen tijdens de poetsbeurt is dus een optie. Wegbrengen/ophalen naar/van station Maarssen kan ook.
Prijs is nader over een te komen (hangt van de auto & behandeling af) en zal voor het grootste deel de materiaalkosten vergoeden.
Stuur me een e-mail voor interesse:
Hier een paar voorbeelden van auto's die eerder gedaan zijn:
Voor:
Na:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 18:53 #688668
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Poetsbeurt voor je 300?
Hoi Stefan kun je mij een PB sturen met prijsopgave voor mijn V142. Ik ben echt geen goede poetser. Meestal verkoop een auto dan ook ongepoetst. Ik kan ook een tegenprestatie in onderdelen of reparatie leveren.
Vraagje: die BMW is dat dezelfde als ooit op een autoweekforum over poetsen?
Vraagje: die BMW is dat dezelfde als ooit op een autoweekforum over poetsen?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2007 20:02 #688671
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Poetsbeurt voor je 300?
Hoi Stefan, hier ook animo voor je hobby!
Ik heb er absoluut geen hobbie aan en heb er eventueel meerdere voor je.
In afwachting van een berichtje,
Alex.
Ik heb er absoluut geen hobbie aan en heb er eventueel meerdere voor je.
In afwachting van een berichtje,
Alex.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2007 14:21 #688719
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Poetsbeurt voor je 300?
Inmiddels gereageerd!
de berichtjes staan in jullie inbox(en).

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-06-2008 17:43 #712649
door V300 register
H? Stefan,
Ik wil mijn vinyl dakje een keertje weer poetsen, van de vorige beurt is niets meer te zien. Heeft Meguiars daar een middeltje voor? Verder nog tips?
Gr,
Steven
Ik wil mijn vinyl dakje een keertje weer poetsen, van de vorige beurt is niets meer te zien. Heeft Meguiars daar een middeltje voor? Verder nog tips?
Gr,
Steven
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2008 19:58 #712664
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Poetsbeurt voor je 300?
Hi Stefan,
Is dat poets materiaal ook te koop??
Erick
Is dat poets materiaal ook te koop??
Erick
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-06-2008 20:51 #712679
door V300 register
Alles is te koop - maar ik zou niet zomaar allerlei spullen gaan gebruiken zonder ervaring/veel informatie hoe het moet - in te winnen.
@ Steven; jep Meguiars heeft een speciale 'Marine-Line' zogenaamd. En daar zit alles voor vynil dakjes, cabriokappen etc bij. Ik zal is ff voor je opzoeken welk spul dat is en doorgeven waar je t kan bestellen evenals voor Erick.
@ Steven; jep Meguiars heeft een speciale 'Marine-Line' zogenaamd. En daar zit alles voor vynil dakjes, cabriokappen etc bij. Ik zal is ff voor je opzoeken welk spul dat is en doorgeven waar je t kan bestellen evenals voor Erick.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-06-2008 22:32 #712702
door V300 register
thanks!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2008 12:29 #712755
door V300 register
Nauw.... Ik vind het nogal een verschil als ik die fotoos zie. Ben je een dag aan het poetsen (8 uur????) dat zal toch wel minder zijn denk ik?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2008 14:47 #712772
door V300 register
Bij die auto heb ik alles met de hand gedaan en dr zat HEEL veel werk aan.
Dus ben toen wel n uurtje of 8 (wel met zo af en toe rook/eet-drink -pauze natuurlijk.
Dit was eigenlijk geen poetsen meer, maar reconditioneren ^^
Die BMW ben ik een uurtje of 3 (binnen & buitenkant) mee bezig geweest..
Dus ben toen wel n uurtje of 8 (wel met zo af en toe rook/eet-drink -pauze natuurlijk.
Dit was eigenlijk geen poetsen meer, maar reconditioneren ^^
Die BMW ben ik een uurtje of 3 (binnen & buitenkant) mee bezig geweest..
Moderators: Mark Smeets