ook voor roestpreventie en laswerk
Laswerk apk wie kan mij helpen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-09-2007 18:14 #681825
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laswerk apk wie kan mij helpen?
Ja, of voor 200 euro gewoon een geheel goede uitzoeken..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-09-2007 18:43 #681829
door V300 register
Wellicht een wijs besluit... Ik heb nu al flink veel geld er in geduwt en nu begon de motor moeilijk te doen... Eerst was het een pakking van de carburateur eruit gehaald en nu lijkt (of beter gezegd is) het een 3 pitter ipv 4... Tja hoe is het mogelijk denk ik bij mijn eigen!
Wat ik wil zeggen is hij kan nog aan andere dingen stuk gaan als je hem voor veel geld laat lassen, en dan ben je dat geld dus kwijt...
Achteraf had ik het bij de mijne ook niet moeten doen, maar ben er wel dik voor gewaarschuwd...
Dus als je zegt ik doe het niet is dat zeker wijsheid...
Wat ik wil zeggen is hij kan nog aan andere dingen stuk gaan als je hem voor veel geld laat lassen, en dan ben je dat geld dus kwijt...
Achteraf had ik het bij de mijne ook niet moeten doen, maar ben er wel dik voor gewaarschuwd...
Dus als je zegt ik doe het niet is dat zeker wijsheid...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-09-2007 20:24 #681840
door V300 register
idd Mark,
Ik houd op dit moment alle mogelijke opties even open...
Harry wil mijn auto wel lassen. Maar de mogelijkheden moeten even worden bekeken op de sleuteldag. Ik vraag gewoon een tweede mening op de sleuteldag aan de mensen die er verstand van hebben.
Dus dat wordt ongetwijfeld een intressante discussie... En dat is ook wel eens goed.
Een auto blijft immers een vervoersmiddel, en dat moet je niet vergeten vind ik
Ik houd op dit moment alle mogelijke opties even open...
Harry wil mijn auto wel lassen. Maar de mogelijkheden moeten even worden bekeken op de sleuteldag. Ik vraag gewoon een tweede mening op de sleuteldag aan de mensen die er verstand van hebben.
Dus dat wordt ongetwijfeld een intressante discussie... En dat is ook wel eens goed.
Een auto blijft immers een vervoersmiddel, en dat moet je niet vergeten vind ik
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-09-2007 20:29 #681841
door V300 register
... Ik h??p dat je Harry van Lint bedoeld? :humor:
noot20;35699 schreef : Harry wil mijn auto wel lassen.
... Ik h??p dat je Harry van Lint bedoeld? :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-09-2007 01:14 #681865
door V300 register
Mijn motor is denk ik echt niet stuk maar ik denk dat die carburateur er wel iets mee te maken heeft, maar dat kost dan ook weer 100 eupos...
En zo blijf je bezig.... daarom zeg ik, denk goed na wat je doet. Ik ben nu bij zo,n punt ook al is de moter stuk bij wijze van (wurst case, ik geloof er niet in hoor) dan zet ik er als nog een nieuwe in, alleen daar wacht ik dan wel even mee omdat ik momenteel dat geld er niet voor heb....
ALs je echter al de kosten bij elkaar teld is het niet waard en had je dus voor da geld iets beters kunnen kopen. Maar goed omdat die carburateur moeilijk deed, en daardoor ook een wagen anders slechter dus kan lopen den ik dat dat dat is... Wat ook zo is bij mij is het de eerste auto band doe je niet zo weg. Mij werd er iets veel beters aangeboden voor minder geld en ik ging er niet om in. De man waar ik hem liet maken zei ook van is dat wel de moeite.... SNap i? Maar je beslits het zelf, en als het dan te veel centen kost is dat dus jouw gok geweest! (als het de centen niet waard was omdat die binnen notime stuk gaat)
En zo blijf je bezig.... daarom zeg ik, denk goed na wat je doet. Ik ben nu bij zo,n punt ook al is de moter stuk bij wijze van (wurst case, ik geloof er niet in hoor) dan zet ik er als nog een nieuwe in, alleen daar wacht ik dan wel even mee omdat ik momenteel dat geld er niet voor heb....
ALs je echter al de kosten bij elkaar teld is het niet waard en had je dus voor da geld iets beters kunnen kopen. Maar goed omdat die carburateur moeilijk deed, en daardoor ook een wagen anders slechter dus kan lopen den ik dat dat dat is... Wat ook zo is bij mij is het de eerste auto band doe je niet zo weg. Mij werd er iets veel beters aangeboden voor minder geld en ik ging er niet om in. De man waar ik hem liet maken zei ook van is dat wel de moeite.... SNap i? Maar je beslits het zelf, en als het dan te veel centen kost is dat dus jouw gok geweest! (als het de centen niet waard was omdat die binnen notime stuk gaat)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-09-2007 09:29 #681873
door V300 register
Mark,
Als je zin hebt om ergens in November naar Texel te komen en te sleutelen, mag je van mij tegen een kleine vergoeding terugrijden met een compleet 14.3e blok achterin.
Als je zin hebt om ergens in November naar Texel te komen en te sleutelen, mag je van mij tegen een kleine vergoeding terugrijden met een compleet 14.3e blok achterin.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-09-2007 12:39 #681885
door V300 register
He dat zou wel wat zijn, ja! Als dat blok goed is waarom ook niet! Hij doet het overigens goed maar hij begint af en toe zo te stoteren.... Ik heb er pas 20 minuten in gereden geen enkel probleem en dan ineens horten stoten meteen afslaan niet meer aan de praat te krijgen ed.... En 10 minuten laten staan en dan is het weer goed... Dat is toch wel raar....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-09-2007 16:07 #681894
door V300 register
Bij mijn weten is het blok nog prima, het heeft alleen al een paar jaar stil gestaan dus je zal ff vloeistoffen moeten verversen, cranken etc. voordat je hem start.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2007 19:55 #684883
door V300 register
Mijn auto is gerapareerd. Bedankt voor alle respons!
hopelijk gaat ie nog lang mee want het is immers toch volvo for life
Van de winter maar regelmatig mijn onderkant van de auto schoon spuiten. Zodat het zout niet meer zoveel invloed heeft... Hebben jullie nog tips?
Ik hoorde ook iets op de sleuteldag over tectyleren met een soort van was. Wat in een emmer zit dat je moet opwarmen door de emmer in warm water te zetten. En dan met een pompje te spuiten.
Groeten No?
hopelijk gaat ie nog lang mee want het is immers toch volvo for life

Van de winter maar regelmatig mijn onderkant van de auto schoon spuiten. Zodat het zout niet meer zoveel invloed heeft... Hebben jullie nog tips?
Ik hoorde ook iets op de sleuteldag over tectyleren met een soort van was. Wat in een emmer zit dat je moet opwarmen door de emmer in warm water te zetten. En dan met een pompje te spuiten.
Groeten No?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2007 20:22 #684889
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Laswerk apk wie kan mij helpen?
heb een tip,owatrol..dat is verf die ze in de scheepsvaart gebruiken en dan ben je zeker gegarandeerd dat er geen rottigheid meer bij komt.de plekken eerst in de owatrol zetten en daarna met verf(orginele kleur of wat je wilt)behandelen(geen hamerrite)
Moderators: Mark Smeets