Laswerk apk wie kan mij helpen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Is deze wagen het wel waard?
Je hebt w?l een wagen met behoorlijke slechte plekken waarbij de vraag ontstaat waar er allemaal nog meer roest aan het ontstaan is.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop de algehele staat van de auto in Bunnik beter te kunnen inschatten. Alles heeft te lijden naar 18 jaar. In de winter wordt er veel gereden met deze auto omdat ik er altijd mee naar de schaatsbaan ga voor mijn trainingen.
Technisch is de auto verder wel goed. Dit is het enige wat er moet gebeuren voor de apk.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;35202 schreef : Als we dan openlijk over lasprijzen gaan babbelen. Ik kost minder. Maar vind het verder niet gepast om dat hier openlijk te gaan doen.
Geheel met Erik eens!
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan auto's categoriseren inzake roest.
- Ik zie nog een enkele ?cht roestvrije voor mij.
- En dan enkelen waar het op het voorscherm en de dorpels (naad en onder gaatje van deur waar water uitkomt) begint te roesten.
Wees er dan snel bij want tussen deze situatie en volgende situatie
zit volgens mij weinig tijd.
- De volgende situatie is dat de dorpel een flink gat heeft en voorscherm verder in roest en er stukken moeten worden ingelast. Bij de 340 van '85 welke nu bij Erik staat zit dus zo'n gat. Ik zie al tegen Erik, ik heb ooit wagens gekocht door enkel alleen het voorscherm te voelen.
En dan is er de laatste situatie. Er is geen aandacht besteed aan de auto en op de meest lastige een vreemde plekken vallen de stukken er uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan auto's categoriseren inzake roest.
- Ik zie nog een enkele ?cht roestvrije voor mij.
- En dan enkelen waar het op het voorscherm en de dorpels (naad en onder gaatje van deur waar water uitkomt) begint te roesten.
Wees er dan snel bij want tussen deze situatie en volgende situatie
zit volgens mij weinig tijd.
- De volgende situatie is dat de dorpel een flink gat heeft en voorscherm verder in roest en er stukken moeten worden ingelast. Bij de 340 van '85 welke nu bij Erik staat zit dus zo'n gat. Ik zei al tegen Erik, ik heb ooit wagens gekocht door enkel alleen het voorscherm te voelen.
- En dan is er de laatste situatie. Er is geen aandacht besteed aan de auto en op de meest lastige een vreemde plekken vallen de stukken er uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben vandaag naar een plaatwerk opleiding geweest. En die meneer heeft mij verteld dat het bij mijn auto dweilen met de kraan open is. Om de auto goed te fixen zit er veel werk aan. Daarnaast is de auto ook al eerder gelast waarbij dat niet netjes is gebeurd. Dus daar begint het nu weer. Er zijn ook nog een aantal punten waar hij begint te roesten, wat na een winter weer een fixe restauratie nodig kan hebben.
Dus misschien moet ik maar afscheid gaan nemen van mijn 340...
Tot zaterdag op de sleuteldag!
Grt No?
- V300 register
- Verbannen
-
die zijn er genoeg, cross en schade auto's
kwestie van de goeie dingen overhevelen en de meuk wegdoen
scheelt ook een berg in de laskosten enzo.